• 8411143

Till alla som hävdar att SD är rasister

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-11 19:32

• Svar på tråden Till alla som hävdar att SD är rasister
  • Anonym (C.)
    Drottningen70 skrev 2015-08-10 00:02:13 följande:
    Du kan anse att du inte är rasist eller idiot. Men vi andra vet det du tydligen inte vet...
    Snälla fårskalle, du är den verkliga idioten som tror att den nuvarande politiken är hållbar. Du kommer inom snar framtid få bevittna SD's väg till makten.
  • Anonym (Kalle)
    Lillizi skrev 2015-08-09 23:35:19 följande:
    Varför är man en idiot om man röstar på SD ? Då måste alltså 13% av alla som röstade på dom vara idioter då?
    Lustigt, ditt inlägg bekräftade precis det Drottningen skrev.
  • Anonym (C.)

Ju mer mandat SD får i riksdagen desto mer kommer de andra partierna börja luta sig åt SD's håll. De ska styra landet baserat på vad väljarna vill, om fler och fler tycker att invandringsfrågan är central så måste de ju såklart anpassa sig efter det. Många ex moderater som jag själv har gått över till SD. Om M hade en hållbar lösning på invandringsfrågan hade jag inte röstat på SD, tror att många hade gjort likadant. 

• Anonym (piggelin)
    lintu skrev 2015-08-10 00:16:18 följande:
    "Vi andra VET.."? Ni som gapar högst i diverse trådar om att folk antar och kommer med bevislösa påståenden är tamigfan BÄST på att själva bräka ur er hittepå som ni anser vara den enda sanningen.
    Jag lovar att jag inte står och gapar ;) Jag vet inte riktigt vad jag har bräkt ut mig nu som är hittepå? Eller vad jag har sagt för bevislösa påståenden. 
  • Anonym (Kalle)
    lintu skrev 2015-08-10 00:16:18 följande:
    "Vi andra VET.."? Ni som gapar högst i diverse trådar om att folk antar och kommer med bevislösa påståenden är tamigfan BÄST på att själva bräka ur er hittepå som ni anser vara den enda sanningen.
    Har SD monopol på att vara "den enda sanningen"?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (C.) skrev 2015-08-10 00:18:23 följande:

Snälla fårskalle, du är den verkliga idioten som tror att den nuvarande politiken är hållbar. Du kommer inom snar framtid få bevittna SD's väg till makten.

Tror det är många som håller med om att situationen blir värre och värre men man är 100% idiot om man tror att SD är lösningen.
  • sjuttiofemman
    Anonym (C) skrev 2015-08-09 23:54:28 följande:

Är 13% av oss som röstade i valet rasister? Skulle inte tro det. Vi är trötta på invandringspolitiken som har drivits i Sverige. 

Sd drivs av hat och slänger ur sig enkla lösningar som inte är förankrat i hur samhället faktiskt ser ut. Ville de verkligen det bästa för landet så skulle de jobba för att få ihop det istället för att dra isär det. Tex så vill de helt ta bort samtliga integrationsåtgärder. Vad blir bättre av att inte lägga en enda krona på att invandrare ska kunna känna sig hemma i Sverige?
Svar på tråden Till alla som hävdar att SD är rasister