IVF Höst 2015
Vi kör igång långa protokollet nu den 24:e. Har sen tidigare en son på snart 3 år genom icsi. Fick 6 embryon till frysen då, men ingen klarade upptining nu i våras. Så det är att börja om igen!
Vi kör igång långa protokollet nu den 24:e. Har sen tidigare en son på snart 3 år genom icsi. Fick 6 embryon till frysen då, men ingen klarade upptining nu i våras. Så det är att börja om igen!
Hej, här kommer lite uppdatering från min vecka :)
Menopuren har gått bra, har inte heller fått några biverkningar ännu. Vad har ni andra fått för biverkningar? Har ni fått det direkt eller efter några dagar?
Ikväll tog jag första sprutan med orgalutran, var så sjuuuukt nervös innan... Har läst att den ska göra så ont!
Och allt det här med att dra tillbaks kolven för att kolla om det kommer blod? Har ni gjort det? Jag sket i det ikväll, det kanske var dumt. Gjorde som med menopuren förutom att jag hade 45 grader på orgalutranen. Ville bli av med det så fort som möjligt. :)
I alla fall var den sprutan inte så farlig den heller. Så det kändes skönt.
Imorgon ska jag på första UL och sen ska resultatet faxas till Huddinge (eftersom jag bor på Gotland) så får vi se om jag hinner bli uppringd redan imorgon eftermiddag om vad som sker härnäst.
Spännande!