• Anonym (LillaL)

    När började era tjejer arr "få bröst"

    När började era tjejer att få bröst? Min 10 åring har börjat knoppa nu, själva bröstvårtorna är synliga. Har tittat lite på hennes kompisar men kan inte se något hos dem.

    När började era tjejer med top och BH?

  • Svar på tråden När började era tjejer arr "få bröst"
  • Anonym (LillaL)
    Anonym (mrs) skrev 2015-08-28 22:54:42 följande:

    Ja,verkligen!


    Kollar inte in brösten på hennes kompisar på det sättet. Kastat en snabb blick för att se

    Om min dotter börjat växa tidigt.
  • ssa123

    Min 11 åring har fått bröst i sommar och upplever att hennes vänner är i samma stadium

  • Anonym (FI)
    Anonym (LillaL) skrev 2015-08-28 23:36:35 följande:
    Kollar inte in brösten på hennes kompisar på det sättet. Kastat en snabb blick för att se

    Om min dotter börjat växa tidigt.
    För att se hur stora bröst de har? Sjukt
  • neverpreggo

    Jag förstår att man kan titta snabbt på bröst. Ok... jag förstår dock inte hur man kan ha massor av frågor? Sånt sätter igång lite fel vibbar hos mig. Det är ju bara att fråga om hon vill ha? Hon borde dock fått prova ut ev topp så storleken runt blir rätt också.

  • Vanja
    Anonym (FI) skrev 2015-08-29 01:17:58 följande:

    För att se hur stora bröst de har? Sjukt


    Det räcker nog nu.. Tror din åsikt nått fram!
  • Anonym (mrs)
    Anonym (FI) skrev 2015-08-29 01:17:58 följande:
    För att se hur stora bröst de har? Sjukt
    Instämmer med dig att det är sjukt!


  • Anonym (inte  FI)
    Anonym (FI) skrev 2015-08-10 03:34:34 följande:
    Varför kollar du in hennes kompisars tuttar? Läskigt
    Bara rubriken fick det gå kalla kårar i mig.
  • Vanja
    Anonym (inte FI) skrev 2015-08-30 10:43:45 följande:

    Bara rubriken fick det gå kalla kårar i mig.


    Nu tror jag ju inte att ts hade några sexuella tankar i samband med att hon "kollade" på dotterns kompisar. Folk är så snabba att döma andra jämt.. :( trist. Vi vuxna kollar ju in o jämför med andra hela tiden. (inte alla men många)
  • Anonym (inte  FI)
    Vanja skrev 2015-08-30 13:00:41 följande:
    Nu tror jag ju inte att ts hade några sexuella tankar i samband med att hon "kollade" på dotterns kompisar. Folk är så snabba att döma andra jämt.. :( trist. Vi vuxna kollar ju in o jämför med andra hela tiden. (inte alla men många)
    Min direkta koppling, är att det inte ens är en mamma.
    Det övriga säger jag inte emot.
  • Anonym (ensak)

    Det är samma pedofil som vanligt tror jag. Ursäkta, men vibben är dålig dålig.

  • Anonym (mrs)
    Anonym (ensak) skrev 2015-08-30 13:14:33 följande:

    Det är samma pedofil som vanligt tror jag. Ursäkta, men vibben är dålig dålig.


    Ja,tyvärr är det nog så Rynkar på näsan

    Att personen som startade denna tråd har många frågor om minderåriga tjejers bröst skrämmer mig ärligt talat.


  • taquine
    Anonym (ensak) skrev 2015-08-30 13:14:33 följande:

    Det är samma pedofil som vanligt tror jag. Ursäkta, men vibben är dålig dålig.


    Fattar inte hur de  kan svara TS .. Jag menar de flesta vet (som varit med ett tag)att detta forum är ett mecka för sjuka existenser så varför mata dom? 
    Vilken "normal" morsa frågar något sådant till okända på FL. 
    Håller med dig , får också jäkligt dåliga vibbar. BläääKräks
    Goodness me
  • Anonym (inte  FI)
    Anonym (mrs) skrev 2015-08-30 13:21:14 följande:
    Ja,tyvärr är det nog så Rynkar på näsan

    Att personen som startade denna tråd har många frågor om minderåriga tjejers bröst skrämmer mig ärligt talat.


    Hade man haft en undran om detta och mer om köpråd.
    Så hade man inte format tråden såhär, och börja prata om hennes kompisars bröst så är det bara "WTF, driver du med mig".

  • Aikido
    Anonym (mrs) skrev 2015-08-30 13:21:14 följande:
    Ja,tyvärr är det nog så Rynkar på näsan

    Att personen som startade denna tråd har många frågor om minderåriga tjejers bröst skrämmer mig ärligt talat.


    Lite samma här. Hade TS inte varit anonym utan en "etablerad" användare hade jag inte höjt på ögonbrynen men sådana här anonyma trådar är lite... creepy.
Svar på tråden När började era tjejer arr "få bröst"