Inlägg från: mammalovis |Visa alla inlägg
  • mammalovis

Är de någon som beställt gratis gravid paket?

busan00 skrev 2015-10-06 20:51:31 följande:
    Jag beställde från libero , är i vecka 26 . Är de någon som vet när man fåe mejl /sms å kan hämta ut dw? För har lixom 8 mil dit ja ska hämta ut de p åker ju inte dit bara för dä så får ju ha andra ärenden oxå isf.
    Från Libero får du ett sms när det är dags att hämta ut paketet. Ja, innan fick jag ett mail, då jag inte lämnat mobilnumret, sedan tog det et dygn innan smset kom. Enligt det har man 4 veckor på sig, men du kan inte aktivera koden förrän det är dags då den bara gäller 2 timmar. Enligt Liberos sida går paketet hämta ut fram tills en månad efter barnet är fött.

Jag har fortfarande inte kommit till skott då jag är sjukskriven och knappt lämnar hemmet. 
  • mammalovis
    Modesty skrev 2015-08-16 00:59:37 följande:
    Jag har hämtat de flesta och har inte blivit kontaktad av en enda försäljare och inte fått massa reklam heller.
    De jag har beställt är: Apoteket hjärtats- bli medlem på sidan, och beställ, skriv ut mailet och hämta efter 2dagar.
    Kronans-Gå dit och säg att du skulle vilja ha en bara och bli medlem på plats.
    Liberos-beställ på sidan- du får ett sms och hämta ut på Maxi.
    2 på Babybox.se -beställ på sidan, skriv ut mailet och hämta ut på Lloyds apotek och på babyproffsen.
    Tyvärr är vissa babyboxar svåra att få tag på. Hjärtats är restnoterat, men meddelas via sms. Kronans barngåva är också restnoterad.

De övriga har jag inte kommit mig för att åka till grannstaden för ännu.
  • mammalovis
    Ikalisan skrev 2015-10-06 20:21:04 följande:
    Jag beställde ett par stycken men har än så länge bara fått hem en(är i v12) från babyland. Innehöll en tidning från ViFöräldrar, en blöja, en dregglis från Trygg-Hansa, en snutte från teddykompaniet och några dukar som man ska tvätta tillsammans med babykläderna. Annars en del reklam och lite rabattkuponger. Dock gick de flesta kuponger ut i mitten på november och för mig som inte är så långt gången att jag fått se bebis än så känns det dumt att köpa något bara för att. Har inte blivit störd att försäljare eller en massa mail.
    Därav ska man inte hämta ut dem förrän ca 3 månader av graviditeten återstår. Skulle kupongerna man vill använda ha gått ut kan man ringa företaget och påtala detta, ibland skickar de en ny.
Svar på tråden Är de någon som beställt gratis gravid paket?