Inlägg från: Sallyiee |Visa alla inlägg
  • Sallyiee

Flytta från stockholm till Helsingborg

Oh va glad jag blir för svar, finns hopp känns det som. Vi planerar att bosätta oss i laröd, va tror ni om det området? Hört bra om skolan iaf.

Tänker också att det genom barnen ska gå att utöka umgänge, finns det fler tips på aktiviteter förrutom golf och ridning, ingen av de ngt för mig ;)

Tack för att ni besvarade :)

• Sallyiee

Larödsskolan och holstgårdsskolan ???? nu är vi i full gång att kolla på hus och gå på intervjuer, inte lätt att få allt att klaffa men förhoppningsvis blir det bra till slut ????

• Sallyiee

Oh Mibi, jag blir jätte glad om du skriver ngt om vad man kan hitta på med barnen i Helsingborg och om vad du tror om Larödsområdet och skolorna där.

• Sallyiee

Tack för att du tog dig tid Mibi!!

Har du också barn? Ska ner nästa v på intervju och hustitt så blir spännande. Känner ju bara en person i Helsingborg så alla tips är välkomna som sagt.

Ha en fin kväll.

• Sallyiee

Sorry men är tekniskt retard, första gången som jag är inne på familjeliv, hur gör man för att få till pm?

• Sallyiee

Themis, jag förstår, hört att det är liknande på holstgårdsskolan. Jag är så otålig, vill bara att allt ska ordna sig, blir stressad över allt med lån och ekonomi och försäljning oxå..och tänk om man inte trivs? Alltid tänkt att jag är en storstadstjej men antar att det är en ny självbild som håller på att laboreras fram..

Svar på tråden Flytta från stockholm till Helsingborg