• louisep87

Testlagrets graviditetstest positivt? Hjälp!

Testlagrets graviditetstest har varit lite svajigt vet jag. Vad säger ni om det här, är det positivt? Finns det något där? Tack på förhand

• Svar på tråden Testlagrets graviditetstest positivt? Hjälp!
  • 1900920802

Är nojig över mitt senaste sista gravtest!

De längst ner på bilden! Tagit gravtesterna dagen efter varandra! ( i 3 dagar) (dom övre gröna är äl test) Ser ni nåt halvrosa/streck på de sista testet längst ner? Tog de sista kl 21 på kvällen, är de därför de är mindre starkt än dom andra testen som jag tog på eftermiddan? Tacksam för svar :)
  • louisep87
    1900920802 skrev 2015-08-11 13:04:12 följande:

Är nojig över mitt senaste sista gravtest!

De längst ner på bilden! Tagit gravtesterna dagen efter varandra! ( i 3 dagar) (dom övre gröna är äl test) Ser ni nåt halvrosa/streck på de sista testet längst ner? Tog de sista kl 21 på kvällen, är de därför de är mindre starkt än dom andra testen som jag tog på eftermiddan? Tacksam för svar :)

Man har starkare på morgonurin än kvällen. Beror på mycket du druckit under dagen med.. Grattis
  • 1900920802

Här kommer en inzoomad bild på testet! Såg att de syntes väldigt dåligt på första bilden ja la ut
  • Erizajo

På sista bilden är det ju tydligare plus på det röda högst upp i bild tycker jag

• 1900920802

Jo jag vet, de är därför jag undrar om jag behöver oroa mig för att mitt sista längst ned, Har inte haft nå tecken på missfall eller något!

Svar på tråden Testlagrets graviditetstest positivt? Hjälp!