• louisep87

    Testlagrets graviditetstest positivt? Hjälp!

    Testlagrets graviditetstest har varit lite svajigt vet jag. Vad säger ni om det här, är det positivt? Finns det något där? Tack på förhand

  • Svar på tråden Testlagrets graviditetstest positivt? Hjälp!
  • FruA78

    Har fått liknade test som er nu på bim -2 men har varit i samma styrka 2 dagar tror det är fel på mina test för det var svagt svagt på tidigt test från lloyds och det var efter testtiden gick ut. :(

  • FruA78

    Hoppas att det är positivt för er! Jag har inte testat idag blev så sur att det inte visade på lloyds tidiga test inom testtiden. Har bim imorgon får se om mensen kommer då. Har aldrig haft så här starkt på testlagret om jag inte har varit gravid. Men känner inga gravidsymtom.

  • Anonym (420)


    Detta kanske kan hjälpa er om ni känner er osäkra :) 
    Hoppas de visar! Nalle
  • skogstjejen19
    FruA78 skrev 2015-08-11 23:09:17 följande:

    Hoppas att det är positivt för er! Jag har inte testat idag blev så sur att det inte visade på lloyds tidiga test inom testtiden. Har bim imorgon får se om mensen kommer då. Har aldrig haft så här starkt på testlagret om jag inte har varit gravid. Men känner inga gravidsymtom.


    Jag har inte heller haft så starkt på testlagret förut,
    ååå vad arg jag kommer bli om dom visar så starkt och det inte är rätt.

    Mina ökar och syns tydligt i verkligheten.
    Suck och blä :(
  • skogstjejen19
    Anonym (420) skrev 2015-08-11 23:09:55 följande:



    Detta kanske kan hjälpa er om ni känner er osäkra :) 
    Hoppas de visar! Nalle


    Ne säkert...
    Saknades dock en bild/förklaring.

    Syns tydligt som sjutton i verkligheten och på bild men inte när man lägger upp bilden på familjeliv...

    .
    Fattar inte varför deras sida ska sabba bilderna så grymt.
  • FruA78

    Mina har ökat i tre dagar innan men eftersom det tidiga testet inte gav utslag inom testtiden så tror jag att det är kört denna månad med :( Blir försök 22 då. Blir så sur kommer inte att testa igen innan bim har jag bestämt orkar inte med sånt här längre. Hoppas att det stämmer för er!

  • FruA78

    Mitt test var tydligt rosa inom testtiden syntes tydligt och även min man såg strecken och trodde verkligen att jag var gravid.

  • Anonym (420)
    skogstjejen19 skrev 2015-08-11 23:26:08 följande:
    Ne säkert...
    Saknades dock en bild/förklaring.

    Syns tydligt som sjutton i verkligheten och på bild men inte när man lägger upp bilden på familjeliv...

    .
    Fattar inte varför deras sida ska sabba bilderna så grymt.
    Behöver inte vara sidans fel, kan va hjärnspöken eller dålig kamera med.
  • FruA78

    Ser svagt. Håller tummarna för dig!

    Har du tagit ett nytt test?

    Jag har bim idag men ingen mens än. Har inte tagit nåt test på två dagar och kan inte eftersom jag är ute på landet och har inte tillgång till nåt test. Men är övertygad att min mens kommer imorgon.

  • skogstjejen19
    Anonym (420) skrev 2015-08-12 14:49:06 följande:
    Behöver inte vara sidans fel, kan va hjärnspöken eller dålig kamera med.
    Jag mailade en bild på mitt test till återförsäljaren och dom sa att jag skulle tolka det som ett positivt test när strecket syns så tydligt.
    Konstigt att samma bild som jag lagt upp här synd bra på deras mail men på familjeliv syns noll.
    Så varken hjärnspöken eller kameran som är fel...
  • FruA78

    Hur går det för er?

    Testade senast på bim -2 och fick mens för två dagar sedan men testade imorse för att se om det var helt negativt. Vilket det inte var, måste vara fel på testet. Översta från imorse.

  • Tokfrans

    kan va ett tidigt missfall med, om du fått mens dvs. Sen kan de va mensen med, vissa får de ändå trots gravida i tidigt skede.

    Lycka till, gå till en bm och få de konstaterat? 

  • Marre89

    Som bilden ovan visar så är de väldigt svaga sträcken lite osäkra tyvärr.. De testen jag har använt gav klart synliga sträck på stickan . Sen provade jag kassetter som tydligen ska va välanvända inom sjukvården Glad dessa hitta jag dock på vuxenslottet.se

Svar på tråden Testlagrets graviditetstest positivt? Hjälp!