• cruellady

mina älskade barn

jag mår så jättedåligt. jag vet inte vad jag ska göra, socialen var här och hämtade mina älskade barn i lördags, vad ska man egentligen göra när socialen hela tiden säger att jag bara kommer med undanflykter hela tiden, dom tror inte på något jag säger. jag har diagnosen asperger syndrom och då tror dom inte att jag klarar av att ta hand om mina älskade barn. dom har sagt till mig hela tiden nu att barnen är på ett familjehem, men idag en av dom var här och hämtade saker till barnen så säger hon att det är ett jourhem och att om barnen kommer hem. vad är det som är fel, vi har gjort allt dom har sagt till mig att göra. hon på soc tror inte på mig, börjar även prata att barnen får inte vara ledsna. soc kan inte se förändringarna som har gjorts för att dom är inte med oss dygnet runt. Gråter

• Svar på tråden mina älskade barn
  • Drottningen70

Sorgligt att höra :( ansök om att få placeras tillsammans med barnen.

• cruellady

jag vet inte ens om jag får göra en sån ansökan. jag kan ju inte bevisa för dom att vi har rättat till allt det dom tycker är fel pga att jag inte får ha barnen hos. dom ser inte förändringarna Gråter

• cruellady

min advokat har sagt att han ska göra allt för att få beslutet ändrat. Gråter

• cruellady

Jag har en fråga. om den socialsekreteraren som pratar för mina älskade barn och som inte vet något om vad som pågår här hemma hur bra vi har, det finns bilder på henne som sk fotomodell som visar mer än vad en respekterad fotomodell ska göra, min respekt för denna människa försvann när jag såg bilderna. en sådan människa har inget att säga när hon visar upp sig på det sättet. jag undrar nu om det får finnas sådana saker ute på nätet där man visar upp sig utmanande och visar mer än vad man ska? jag tycker inte det.

• Alexi
    cruellady skrev 2015-08-17 14:28:19 följande:

Jag har en fråga. om den socialsekreteraren som pratar för mina älskade barn och som inte vet något om vad som pågår här hemma hur bra vi har, det finns bilder på henne som sk fotomodell som visar mer än vad en respekterad fotomodell ska göra, min respekt för denna människa försvann när jag såg bilderna. en sådan människa har inget att säga när hon visar upp sig på det sättet. jag undrar nu om det får finnas sådana saker ute på nätet där man visar upp sig utmanande och visar mer än vad man ska? jag tycker inte det.

Fokusera på dina barn och din föräldraroll, vad socialsekreteraren gjort i sitt privatliv behöver du inte bry dig om!
Svar på tråden mina älskade barn