Gått över BIM.. Plus eller ej?
Nu har man för första gången gått över Bim och är på BIM +3
Vill höra om någon har varit i liknande sits - de som brukar ha regelbundna Cykler och hur slutade det i plus eller Mens...
Nu har man för första gången gått över Bim och är på BIM +3
Vill höra om någon har varit i liknande sits - de som brukar ha regelbundna Cykler och hur slutade det i plus eller Mens...
Vad menar du? Om nån någonsin varit gravid?? Vad??
Man kan inte passera BIM och inte vara gravid. Däremot kan mensen vara sen ifall äl var senare än vanligt. Kan hända den mest regelbundne.
Sen kan ÄL utebli vissa månader utan att något är fel, då kan mensen försenas kraftigt eller till och med utebli en cykel. Jag har "passerat BIM" flertal gånger och inte varit gravid en enda av dessa gånger, trots cykler som en klocka.
Det är ju så nämligen att mig har det inte hänt.. Och jag undrar om någon plussat sent.. I MIT fall kort cykel på 21 dagar och tempen stiger upp med varje dag annars hade jag inte varit undrande.. Plus tung känsla i magen som jag har inte haft sedan första grav.
Man kan inte passera BIM och inte vara gravid. Däremot kan mensen vara sen ifall äl var senare än vanligt. Kan hända den mest regelbundne.
www.familjeliv.se/forum/thread/58257847-bim-7-men-negativt-graviditetstest
Vad jag menar.. Som på den länken här tjejen hade negativ gravtest på Bim+12 men positiv på bim+16 därför jag undrar om det finns någon hopp... I för sig sista test gjorde jag på bim.. Och inte på morgon urin så jag väntar några dagar men vågar knappt ta den- vill inte se negativ resultat:)