Hur inreda vardagsrum?
Jag behöver akut tips på hur man inreder ett vardagsrum? Vi har möbler och tavlor men behöver hjälp med hur man inreder med detaljer, som vaser, lampor och ljusstakar.
Jag behöver akut tips på hur man inreder ett vardagsrum? Vi har möbler och tavlor men behöver hjälp med hur man inreder med detaljer, som vaser, lampor och ljusstakar.
Utgå från någon eller ett par färger som ni gillar och som passar ihop med möblerna. Köp några kuddar och någon pläd i den färgen/de färgerna. Gardinen kan också ta upp någon av färgerna samt mattan och även tavlorna.
Vill du ha konkreta tips är det enklare om du har lite bilder På Pinterest eller Styleroom kan man annars söka på vardagsrum och få många idéer, eller bara helt enkelt googla på vardagsrum. Man kan även lägga till en färg eller en stil som man gillar oavsett vart man söker så kommer det fram massor med bilder
Tänk också på belysningen. Det är jätteviktig. Många olika ljuskällor i olika höjder ger mysigt ljus. Och ljuslyktor kan man aldrig få för många av (har jag läst nånstans )
Tänk också på belysningen. Det är jätteviktig. Många olika ljuskällor i olika höjder ger mysigt ljus. Och ljuslyktor kan man aldrig få för många av (har jag läst nånstans )
Kolla gärna in min blogg för inredningstips
nouw.com/fruliljegren
Genom att placera ut ljusstakar i vardagsrummet kommer du att få en varm och välkomnande miljö inte bara för gäster utan även för dig! Köpa några snygga ljusstakar i olika storlekar. Du kan ta hjälp av inredningsarkitekt eller inredningsmagasin. Hoppas detta tips kan hjälpa dig!