• Velouria

Jävla FL!

Jävla FL-jävel! Jag hade skrivit ett långt inboxmeddelande till en vän här och när jag postade det så försvann hälften av allt jag skrivit. Ska det behöva vara såhär? Hur fan lyckas ni med att få till en sån jävla dåligt skött sajt egentligen?! HUR kan det bli så fel att man aldrig kan lita på att det man skriver kommer fram?

Är så förbannad på er och hur ni inte kan ta hand om en jävla sajt!

Vad vill du?
  • Svar på tråden Jävla FL!
  • HäckHäxan
    Velouria skrev 2015-08-12 21:04:24 följande:
    Jävla FL-jävel! Jag hade skrivit ett långt inboxmeddelande till en vän här och när jag postade det så försvann hälften av allt jag skrivit. Ska det behöva vara såhär? Hur fan lyckas ni med att få till en sån jävla dåligt skött sajt egentligen?! HUR kan det bli så fel att man aldrig kan lita på att det man skriver kommer fram?

Är så förbannad på er och hur ni inte kan ta hand om en jävla sajt!
    Åh de där tankarna känner jag igen. Sjukt frustrerande verkligen!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Velouria
    HäckHäxan skrev 2015-08-12 21:07:52 följande:
    Åh de där tankarna känner jag igen. Sjukt frustrerande verkligen!
    Inte nog med det. Inboxen visar just i skrivande stund att jag har ETT oläst meddelande. Men när jag tittar i inboxen så finns det inget oläst. Var är meddelandet? 

Fyfan...
    Vad vill du?
  • Tecum

Dessutom är sidan seg som sirap vissa kvällar, som i kväll. Är det likadant för er?

• Ego Lovers

Oftast så loggas man ut när man använder appen.

• oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2015-08-12 21:04:24 följande:
    Ska det behöva vara såhär? 
    Nej. Men du stannar nog kvar ändå eller hur
  • Velouria
    Tecum skrev 2015-08-12 21:30:41 följande:

Dessutom är sidan seg som sirap vissa kvällar, som i kväll. Är det likadant för er?

Som tur är har jag inte det problemet. Längre!
    Vad vill du?
  • Velouria
    Ego Lovers skrev 2015-08-12 21:38:33 följande:

Oftast så loggas man ut när man använder appen.

Jaså? Tur att jag inte använder appen då. Hoppas de lyckas fixa till det...
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-12 22:34:16 följande:

Nej. Men du stannar nog kvar ändå eller hur

Ja, eftersom det är diskussionerna som håller mig kvar plus några FL-vänner.
    Vad vill du?
  • oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2015-08-12 23:23:48 följande:
    Ja, eftersom det är diskussionerna som håller mig kvar plus några FL-vänner.
    Där har du svaret varför de inte prioriterar att fixa just det problemet. Du betalar inget för att få det fixat och deras användare prioriterar andra saker. Varför chattar du inte med dina polare någon annanstans?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-12 23:31:14 följande:

Där har du svaret varför de inte prioriterar att fixa just det problemet. Du betalar inget för att få det fixat och deras användare prioriterar andra saker. Varför chattar du inte med dina polare någon annanstans?

Deras annonser gör det. Och så länge det finns en "ledning" så finns det tid att lägga ner på att fixa problem. För jag tror att det ligger i FLs intresse att behålla sina medlemmar. Jag inboxar med mina "polare" här för att jag vill ha dem här.
    Vad vill du?
Svar på tråden Jävla FL!