• Velouria

Jävla FL!

Jävla FL-jävel! Jag hade skrivit ett långt inboxmeddelande till en vän här och när jag postade det så försvann hälften av allt jag skrivit. Ska det behöva vara såhär? Hur fan lyckas ni med att få till en sån jävla dåligt skött sajt egentligen?! HUR kan det bli så fel att man aldrig kan lita på att det man skriver kommer fram?

Är så förbannad på er och hur ni inte kan ta hand om en jävla sajt!

Vad vill du?
  • Svar på tråden Jävla FL!
  • Velouria
    HäckHäxan skrev 2015-08-12 21:07:52 följande:
    Åh de där tankarna känner jag igen. Sjukt frustrerande verkligen!
    Inte nog med det. Inboxen visar just i skrivande stund att jag har ETT oläst meddelande. Men när jag tittar i inboxen så finns det inget oläst. Var är meddelandet? 

Fyfan...
    Vad vill du?
  • Velouria
    Tecum skrev 2015-08-12 21:30:41 följande:

Dessutom är sidan seg som sirap vissa kvällar, som i kväll. Är det likadant för er?

Som tur är har jag inte det problemet. Längre!
    Vad vill du?
  • Velouria
    Ego Lovers skrev 2015-08-12 21:38:33 följande:

Oftast så loggas man ut när man använder appen.

Jaså? Tur att jag inte använder appen då. Hoppas de lyckas fixa till det...
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-12 22:34:16 följande:

Nej. Men du stannar nog kvar ändå eller hur

Ja, eftersom det är diskussionerna som håller mig kvar plus några FL-vänner.
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-12 23:31:14 följande:

Där har du svaret varför de inte prioriterar att fixa just det problemet. Du betalar inget för att få det fixat och deras användare prioriterar andra saker. Varför chattar du inte med dina polare någon annanstans?

Deras annonser gör det. Och så länge det finns en "ledning" så finns det tid att lägga ner på att fixa problem. För jag tror att det ligger i FLs intresse att behålla sina medlemmar. Jag inboxar med mina "polare" här för att jag vill ha dem här.
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-13 00:00:19 följande:

Ja, och det gör de tydligen utan att fixa ditt problem. Du stannar ju ändå.

Det här är första gången jag tar upp detta problem. Dörför är det för tidigt att säga om de fixar problemet eller inte. Om detta fortsätter så måste jag fortsätta att belysa detta.

Det är inte så pass allvarligt att jag lämnar FL. Det är väldigt irriterande. Nu minns jag även att FL själva har en bug-fixartråd. Om detta fortsätter får jag göra dem uppmärksamma i deras egen tråd.
    Vad vill du?
  • Velouria
    Jack Daniels skrev 2015-08-13 00:10:47 följande:

Ja, jävla internethelvete o sms skit! Kan det inte vara som förr i tiden, när man skickade brev till varandra?

Inte ens p4 kan man lyssna på utan det skrapar o låter illa....jag blir förbannad!!

Eller hur...

Fast vem lyssnar på P4 egentligen...?
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-13 00:09:49 följande:

Men om du tänker stanna ändå, varför skall de då spendera pengar på att lösa ditt problem?

Genom att bestämma dig för att stanna ändå säger du i princip att de kan strunta i att fixa problemet, de är ju bara intresserade av att ha kvar sina användare.

Och om jag lämnar FL så slipper de att fixa mitt problem anyway. Så bäst jag stannar kvar och tjatar.
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-13 00:12:16 följande:

Haha, precis. Vissa personer verkar inte ha annat för sig än att gnälla

Du menar mig alltså?
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-13 00:17:17 följande:

Nja, då finns det iaf en möjlighet att de tar hänsyn till vad som annars bara är gnäll. Förlorar de användare så finns det tydliga incitament att lösa problem.

Det hjälper inte mig om jag avreggar mig. Bästa är att de behåller mig OCH fixar problemet.
    Vad vill du?
  • Velouria
    KanDetHändaNu skrev 2015-08-13 00:32:43 följande:

Det där med olästa meddelanden hade jag också tills jag loggade in på den gamla sidan, där hade jag olästa meddelanden som jag tog bort, och då försvann problemet på den nya sidan. Det verkar vara som att dom inte har lyckats föra över de olästa meddelanden från den gamla till den nya.

Om jag skriver långa inlägg på datorn så kopierar jag alltid texten för att det har hänt många gånger att texten inte har postats... Men det har blivit bättre den senaste tiden för mig. Ett tag så var jag tvungen att posta samma inlägg minst 2 gånger för att de skulle komma fram

Precis. Jag har också fått lära mig att titta in på gamla FL om jag har olästa meddelanden. Det andra om att kopiera texten får jag försöka komma ihåg tills de fixar problemet.
    Vad vill du?
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2015-08-13 00:33:29 följande:

Bäst för dig ja. Bäst för dem är om du stannar kvar och de slipper betala för att fixa problemet, vilket ju verkar vara fallet.Men det hjälper dem som är kvar. Solidarisk avreggning kanske man kan kalla det

Nog så...
    Vad vill du?
Svar på tråden Jävla FL!