• Anonym (Soffsex?)

Har ni sex i soffan?

Hej!

Min sambo påstår att "alla" människor har sex i soffan. Jag tycker det är lite smått supervidrigt att tänka på att folk jag besöker har haft sex och spritt sina kroppsvätskor i den soffa de erbjuder mig att slå mig ned i. Eww. Vill inte sexa ner min egen soffa heller.

Så, snälla, låt mig få veta hur ni gör hemma hos er. HAR "alla" sex i soffan, och hur löser ni det i så fall rent hygieniskt...? Handdukar/filtar mellan er och soffan? Klär in den i Gladpack? ;)

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Har ni sex i soffan?
  • Anonym (Ja)

Ja tyvärr. Inte alls skönt men har man barn som sover i sängen så har man inget val. En filt under bara

• Breakdown

Ja, hellre och oftare soffan än sängen faktiskt. Både jag och pojkvännen tycker soffan är enklare att hitta olika ställningar i och det är mycket lättare för mig att rida honom i soffan än i sängen. Har ingenting emellan, kladdas det så kladdas det, i min soffa gör jag precis vad jag vill utan att bry mig om vad andra människor tycker om det.

• Anonym (Ickeproblem)

Vi har för mycket insyn i vardagsrummet för att soffsex ska funka, men innan det blev så hade vi ofta sex i soffan. Det brukar inte bli så mycket kladd (vi använder kondom), men oftast grabbade vi tag i en av filtarna som alltid ligger i soffan och såg till att hålla oss på den. Filtarna tvättas ju.

• Fia 28

Nä inge sex i soffan här inte. Vi har för dyr soffa för att kleta ner den med kroppsvätskor.

• Anonym (glatt pack)

Därhelst det blir inkl soffan. Varför begränsa sig i hemmet?

• Anonym (Miss)

Ja, vi har sex i soffan. Tvättar tyget på soffan lite då och då.

• Linux1003

Inget som helst fel att på att göra det i soffan. Det är oftast på soffan vi har spontansex och det är naturligt och underbart trevligt.

Jag kan inte säga hur andra gör men vi går inte in för att kladda direkt på soffan. Det går oftast att ha en filt eller tvätta av om olyckan skulle vara framme. Skulle man råka missa någon fläck så kan inte jag se vad som är vidrigt äckligt i sammanhanget heller. Barnen kladdar ner betydligt värre än vad jag och min fru gör.

• HasseA
    Anonym (Soffsex?) skrev 2015-08-12 21:57:30 följande:

Hej!

Min sambo påstår att "alla" människor har sex i soffan. Jag tycker det är lite smått supervidrigt att tänka på att folk jag besöker har haft sex och spritt sina kroppsvätskor i den soffa de erbjuder mig att slå mig ned i. Eww. Vill inte sexa ner min egen soffa heller.

Så, snälla, låt mig få veta hur ni gör hemma hos er. HAR "alla" sex i soffan, och hur löser ni det i så fall rent hygieniskt...? Handdukar/filtar mellan er och soffan? Klär in den i Gladpack? ;)

Tacksam för svar!

Vad tycker du om att folk har sex på köksbordet då?

Visst har vi sex i soffan ibland, när andan faller på, men det blir väl rätt sällan - och vi försöker undvika kladd då - och vi går snart in till sängen i stället, det är bekvämare tycker vi. Det blir på köksbordet också ibland. Och på diskbänken. Och på andra ställen.
  • Fin

Jodå soffan, köksbordet. böjd över diskbänken när det diskas. och ja upplyft liggandes på köksön är riktigt nice för den är perfekt höjd för det när jag står där och tar för mig... 

Knullas nog överallt i ett hem. Är ju tråkigt att bara ha planerad sex i sängen. spontan sex lite här och där är ju så trevligt och uppskattas av båda.

Svar på tråden Har ni sex i soffan?