• Anonym (blöja)

Kvinnor med vuxenblöjor, var finns ni?

Jag tycker det är oerhört sexigt med kvinnor som använder vuxenblöjor. Känslan av att få byta blöja på en mogen kvinna gör mig oerhört upphetsad.tAtt sedan få tvätta henne ren med tvättlapp och sedan ligga med henne skulle vara en dröm. Jag har aldrig haft en flickvän vilket beror på att jag inte kan tänka mig ett förhållande med en kvinna som inte bär vuxenblöja.

Hur många kvinnor här på FL använder vuxenblöja? Är ni singlar eller var ni en fast relation med någon? Finns det andra män som också gillar kvinnor med blöjor?

• Svar på tråden Kvinnor med vuxenblöjor, var finns ni?
  • Anonym (.)

Du ska nog söka dig till forum som t ex Darkside, tror det skulle underlätta för dig att hitta likasinnade

• Frontline

Mohahahaha ja det är ju oerhört sexigt framförallt på män

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (de finns här också)

...men brukar få utstå en del kritik.

Det klart du kan leta efter en tjej som redan gillar att bära blöja men det kan också bli så att tjejen du så småningom hittar kan upptäcka din fetisch genom dig och kanske gillar det hon också.

• Anonym (Mamman)

Jag har blöjor för att jag lider av grav inkontinens efter förlossningarna. Det är ett helvete att vara så inkontinent och det är ett stort ok att behöva bära blöjorna. Skulle nån tända på det skulle jag bli galen av ilska och förnedring.

• Tervas

jag är en kille som använder blöja sedan 30 år. Men jag hade blöja länge som liten, då jag var sängvätare. Många var dt som bytte på mig då, vilket har skpat minnen, som jag dras med än i dag. Skulle vilja komma i kontakt med nån som var sängvätare som liten, och minns det.
    Utbyta minnesbilder o takar etc.

• Anonym ((vill inte))

Jag får ha blöja ibland men det är som straff i en dominanslek o har inget med sexighet att göra utan meningen då är att det skall vara lite pinigt o framförallt jobbigt att gå i en blöt blöja. O ta hand om efterarbetet får jag göra själv.

• Anonym (Besserwisser)

Har du kollat äldreboende ????

• Anonym (tycker)

Kolla på äldreboenden och demensboenden i din kommun, där hittar du många kvinnor med blöja. Får du anställning där så lovar jag att du får ditt lystmäte tillgodosett flera gånger om, mängder med blöjbyten och avtvättningar dagligen. Personalen kommer vara dig evigt tacksam.

• Anonym ((vill inte))
    Anonym (tycker) skrev 2015-09-27 01:22:51 följande:

Kolla på äldreboenden och demensboenden i din kommun, där hittar du många kvinnor med blöja. Får du anställning där så lovar jag att du får ditt lystmäte tillgodosett flera gånger om, mängder med blöjbyten och avtvättningar dagligen. Personalen kommer vara dig evigt tacksam.

Nu handlade det ju om att ts går igång på blöjor o vill ha sex också, då känns din ide lite som att föreslå en pedofil att söka jobb på förskola.

Så det är väl någo som ka uppskatta "leken" lr någon som behöver blöja pga inkontinens slm står till buds. De förra är nog svåra att hitta o de senare tycker nog inte det är så sexigt o vill helst sköta det själva.
  • Anonym (-_-)

Ibland undrar jag, varför måste min nyfikenhet av att läsa trådar, likt denna, få mig att läsa ändå?
    Jaja jag får skylla mig själv om jag får mardrömmar.

Svar på tråden Kvinnor med vuxenblöjor, var finns ni?