• Anonym (Sugen ibland.)

Jag är en ensamstående mamma. Använder mitt gästrum som sexrum. Genialt? Någon mer?

Jag är en ensamstående mamma som har börjat se mig om efter en lämplig ny man. Ingen man har fått sova över i min säng. Men däremot har jag kommit på en fiffig lösning. Använder mitt gästrum i källaren till sexrum. Så sonen märker inget. Han är i sitt rum två våningar upp.. O mamma får lite mys med sin nya i källaren. Vi kan bara gå in från trädgården. Eller när sonen somnat. Fiffigt eller hur? Jag menar jag måste ju få prova om man passar ihop sexuellt innan man bestämmer sig. Det är nu viktigt för mig efter att ha levt helt utan sex i över 1,5 år med min fd sambo. Fel att göra som jag gör?

• Svar på tråden Jag är en ensamstående mamma. Använder mitt gästrum som sexrum. Genialt? Någon mer?
  • Anonym (Sugen ibland.)

Har min son på heltid. Så jag kan inte göra vad jag vill varannan vecka.

• Anonym (******)

Är det män som barnet känner?

Okända män som du ligger med i källaren när barnet är hemma känns inte bra, tycker jag.

Hur gammalt är barnet? Förstår barnet om det skulle se vad ni gör?

• Anonym (wtf)

Rätt eller fel kan bara du själv svara på.

• Anonym (Sugen ibland.)
    Anonym (******) skrev 2015-08-13 19:06:17 följande:

Är det män som barnet känner?

Okända män som du ligger med i källaren när barnet är hemma känns inte bra, tycker jag.

Hur gammalt är barnet? Förstår barnet om det skulle se vad ni gör?

Det är inte okända män. Utan en o samma som sonen har träffat. Men vi säger att vi är kompisar.
  • Anonym (Sugen ibland.)

Barnet är 10 år.

• Anonym (******)
    Anonym (Sugen ibland.) skrev 2015-08-13 19:13:39 följande:

Barnet är 10 år.

Har barnet något problem som gör att hen inte förstår att du har en pojkvän?
  • taquine
    Anonym (******) skrev 2015-08-13 19:14:44 följande:
    Enbart på FL en han kan bli en hen

Nej är det en och samma kille så är det väl lugnt, fattar inte heller det här smygandet om barnet träffat honom.Men klart är det ljudisolerat så kanske det känns mer avspänt när det kommer till sex så han slipper höra ;)
    Goodness me
  • Anonym (Sugen ibland.)
    Anonym (******) skrev 2015-08-13 19:14:44 följande:

Nja. Har inte bestämt mig för den här mannen än. Jag vill vara säker innan. .
  • Anonym (Sugen ibland.)
    taquine skrev 2015-08-13 19:20:26 följande:

Enbart på FL en han kan bli en hen

Nej är det en och samma kille så är det väl lugnt, fattar inte heller det här smygandet om barnet träffat honom.Men klart är det ljudisolerat så kanske det känns mer avspänt när det kommer till sex så han slipper höra ;)

Precis. O så slipper han se att det ligger en man i mammas säng. Innan mamma vet att hon ska satsa fullt ut på mannen.
  • Studentpappa

Varför skulle det vara fel? Vi ligger i gästrummet ibland av praktiska skäl som att det ligger mer avskilt. Hade vi haft en källare har det säkert hänt där också.

Svar på tråden Jag är en ensamstående mamma. Använder mitt gästrum som sexrum. Genialt? Någon mer?