• Roos89

    vi har plussat! :D BF Mars/April 2016

    Jag ska också ha i april, första barnet! :)

    Har mått och mår ganska illa, varit supertrött och stannat hemma från jobbet vissa dagar.

    När vågar man egentligen glädjas åt sitt +? Jag är både glad och orolig hur det ska gå. När ska man berätta osv?

  • Roos89
    Emmsii skrev 2015-09-05 10:33:34 följande:

    Spännande med första barnet tycker jag ! :D min barnmorska tyckte att man kunde glädjas tidigt och berätta tidigt också, i vart fall till familjen. För om något nu skulle hända så vet dom om varför man kanske är ledsen osv. Så jag har berättat för familjen och min arbetsplats redan nu, och så får jag hoppas att allt går som det ska.

    Min oro börjar att släppa lite nu, eftersom vi börjar närma oss vecka 12, men känner fortfarande en viss oro för all kommande tid, saker kan ju hända då också.

    Men allt har blivit lite mer verkligt nu när jag varit på ett ultraljud, så det känns mer på riktigt och glädjen kommer mer och mer för varje dag :)


    Vad härligt att du fått göra ett ul! Får man göra det tidigare än v18? Skulle också vilja det så man vet att det finns något i magen. :)
Svar på tråden vi har plussat! :D BF Mars/April 2016