Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Var är Jimmie Åkesson?

Är det? Det har jag inte märkt.

Give ´em Hell!
  • Gert
    Velouria skrev 2015-08-15 16:08:38 följande:

Hade varit kul att se Åkesson och Ekeroth tävla i rysk roulette. Sedan att vinnaren skulle tävla med nästa SD-topp och sedan med nästa SD-topp osv osv...Effektivt och underhållande

Det är enda sättet att stoppa SD`s framgångar på. 
    Give ´em Hell!
  • Gert

Det ska bli roligt att se nästa opinionsundersökning när den nu kommer. Jag förstår varför det har varit så få opinionsmätningar i juli och augusti. Inte en enda har hittills varit i augusti och det måste vara något slags rekord. Media och andra partier är rädda nu när SD håller på att bli Sveriges största parti.

Give ´em Hell!
  • Gert
    Ben66 skrev 2015-08-15 19:37:10 följande:

Jimmie tar det väl det lugnt just nu.

Jag tycker att Björn Söder är en idiot och dum som en åsna. Han är en av dem som kan påverka SD:s eventuella fortsatta framgång.

Nej, jag röstade inte på SD men jag tycker att en hel del av deras förslag är vettiga så kanske gör jag det 2018 beroende på hur partiet utvecklas.

Jimmie har väl semester som alla andra politiker. Ingen frågar var Jan Björklund är till exempel. Det är roligt att se att de som hatar SD mest är helt besatta av samma parti och dess företrädare. Det är därför de skapar trådar om SD och skriver av sig i nästan varje tråd om hur mycket de hatar SD.

Röstade du 2014? På vad?
    Give ´em Hell!
  • Gert
    themia skrev 2015-08-15 19:43:10 följande:
    Hört talas om semester?
    Det har inte stoppat opinionsundersökningar tidigare år.
    Give ´em Hell!
Svar på tråden Var är Jimmie Åkesson?