Rfsu Active Balance mot svamp - Borde heta FÖR svamp!
Hej, jag håller på bli galen här!
Har haft svamp i några månader nu och eftersom det kom efter V12 så har jag inte kunnat göra något åt. Men så hörde jag om Active Balance från rfsu som man kan använda under graviditeten och har tagit de där tabletterna i fem dagar nu, fem helvetiska dagar! Innan har jag stått ut med svampen, det har oftast vart riktigt okej och mest jobbigt efter sex med sperma inblandat men nu har det blossat upp till oanade höjder, såpass att jag fantiserar om att onanera med en kaktus!! Åh eller en istappsdildo!! Har fått massor av flytningar och det kliar saaaatan hela tiden, tror jag har fått lite utslag och så är kanterna runt hålet jätteömma och känns nästan såriga. Spolar ibland med kallvatten för att få några minuter av sinnesro. Nu är det 2 tabletter kvar och det känns ju inte som att detta kommer vara magiskt borta och det *poff* har gått över om 2 dagar.
Vad är era erfarenheter av Active Balance? Varför har det blivit såhär, det står att det ska vara helt naturliga ingredienser i och att det även går att använda i förebyggande syfte. Har ni som testat det märkt att de gjort saken värre? Blev det bättre tillslut? Bör jag fortsätta? Hjälp, vad ska jag göra, min stackars mutta står inte ut! :,(