Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Rfsu Active Balance mot svamp - Borde heta FÖR svamp!

Du borde ju inte isåfall ha sex medan du lider av svamp i underlivet då det blir värre?

Du borde prata med din barnmorska! Inte fan ska du behöva gå runt med en svampinfektion som bara blir värre.

Ring 1177 redan idag och beskriv symptomen o rådfråga med dom. Riktigt synd att det är fredag och att du troligen måste vänta tills på måndag för "riktig hjälp" :(

Lider med dig, ifall det är till någon tröst! Men som sagt ring 1177 asap!

• Anonym (.)

Din barnmorska kanske kan hjälpa dig med vilken medicin du ska använda och hämvisa dig vidare till läkaren på mottagningen. Med riktig hjälp menar jag att du blir undersökt. Haha jag vet hur tjatig man kan känna sig när man ofta ringer till 1177 men det är ju iaf vårdupplysning och jag tänker att dom borde kunna svara på ifall du ska fortsätta med medicineringen nu i två dagar till eller om du bör avbryta samt tipsa om hur du kan stå ut med klådan! Dom kan också, precis som barnmorskan, ge förslag för andra typer av svampdödande medel som är okej att använda i andra trimestern.

Hellre ringa 100 ggr för mycket än en gång för lite.

• Anonym (.)

Din barnmorska kanske kan hjälpa dig med vilken medicin du ska använda och hämvisa dig vidare till läkaren på mottagningen. Med riktig hjälp menar jag att du blir undersökt. Haha jag vet hur tjatig man kan känna sig när man ofta ringer till 1177 men det är ju iaf vårdupplysning och jag tänker att dom borde kunna svara på ifall du ska fortsätta med medicineringen nu i två dagar till eller om du bör avbryta samt tipsa om hur du kan stå ut med klådan! Dom kan också, precis som barnmorskan, ge förslag för andra typer av svampdödande medel som är okej att använda i andra trimestern.

Hellre ringa 100 ggr för mycket än en gång för lite.

Svar på tråden Rfsu Active Balance mot svamp - Borde heta FÖR svamp!