Inlägg från: 20032013 |Visa alla inlägg
  • 20032013

Hoppas det är dags snart:)

Jag hoppar in här! Vill börja med att säga stort grattis till er som har fått era godingar. Jag har tre dagar kvar till bf i dag och jag längtar så innerligt efter att allt bara ska dra i gång. I går kväll hade jag regelbundna sammandragningar som kom var 8 minut o jag trodde att jag skulle vakna inatt o behöva åka men nä.. Vill ha bebis nu!

• 20032013

Tack! Hur har ni mått under era graviditeter? Är det någon som har fått lite högre blodtryck såhär emot slutet? Jag hade lite högre nu sista gången jag var på mvc, absolut inte nått att oroa sig över men man tänker ju att det kanske är ett tecken? Dessutom tycker jag bebis i magen är livligare än någonsin!

• 20032013

Jag har blivit förkyld! Första gången jag hoppas att hon inte kommer inatt. Känner mig sjukt slö! Känner igen det där med att man är gnällig men vafan det har vi rätt att vara tycker jag. Det är varmt överallt också!

• 20032013

#87 Håller tummarna för att det är något som händer 9910!! Jag har bf i morgon. Min dotter kom på bf och min son kom på bf+5 så jag hoppas inte jag har så långt kvar!

• 20032013

Grattis 9910 till flickan!! Många flickor verkar det bli. Va härligt att det gick såpass fort!

Hej celluliten! Känner igen det där med trycket, jag har haft det så i flera veckor nu, känns som om nån hänger i magen på en och som att bebisen nästan ska komma ut där bak, haha. I dag är det bf för mig så hur man än ser på det så är hon snart här! Va har ni för namnförslag till era bebbar?

• 20032013

Hoppas bebis kommer ut celluliten! Håller tummarna för dig. Jag har gått över tre dagar nu. Det är så seeegt. Alla ringer o frågar om det har hänt också hela tiden. Min son fyller 2 på onsdag och jag vill verkligen att dom ska få varsin födelsedag, det hade vart så typiskt om hon skulle titta ut då.

• 20032013

Stort grattis till pojken lindajhlala25!! Ser han ut som en Folke? Jättefräckt namn tycker jag. Gick allting bra?

Idag är det 40+4 för min del. Har tagit en promenad och druckit två koppar hallonbladste. Hoppas hoppas hoppas..

• 20032013

Oj ja det låter inte så kul, men va skönt att ni är hemma o allt är bra!

Ja nu har man gått 6 dagar över tiden och det är minst sagt drygt. Nu måste hon ut snart!

• 20032013

Nu har jag gått över 10 dagar!!! Imorse kom i alla fall slemproppen följt av kraftiga förvärvar som har hållt på sen dess. Jag blir i gångsatt på tisdag om inget händer innan men det känns nog som att jag är hemma med en liten till helgen! Hoppas!!

• 20032013

Jo men imorse kom våran Isabelle till världen! 4,6 kilo och 54 cm lång! Helt rund, helt underbar! Hur går det för er andra?

Svar på tråden Hoppas det är dags snart:)