• Anonym (orättvist)

Tjejer, är min kuk för liten?

Är säker på att det finns flera såna här trådar men vill ändå ha ett svar..

Nu har jag blivit bortvald för min kuk igen, dejtade en tjej några månader och vi hade sex för ca en vecka sen, efter sexet så har det varit jättekonstig stämning och hon har tagit massa avstånd från mig..

Jag har liten kuk, ca 10cm i erigerat tillstånd, så ni behöver inte fråga det..

Utöver detta ser jag bra ut, är lång, vältränad(gymmat 5 gånger i veckan i 6 år) har bra hår/ansikte och för mig väl med tal, är rätt självsäker och tar för mig.. Verkar dock inte spela någon roll med tanke på min jävla kuk.

Nu frågar jag främst tjejerna, har ni varit med om detta? Valt bort någon pga storlek?

• Svar på tråden Tjejer, är min kuk för liten?
  • Ab imo pectore

Ja jag har valt bort en kille en gång pga hans extremt lilla penis. Men hans var inte ens som ett lillfinger i stånd. 
    Jag hade inte bytt ut dig enbart på grund av storleken på din penis, då hade det varit andra faktorer inblandat.

Det finns en tjej för dig därute. Ge inte upp.:=)

• Ab imo pectore

Ja jag har valt bort en kille en gång pga hans extremt lilla penis. Men hans var inte ens som ett lillfinger i stånd. 
    Jag hade inte bytt ut dig enbart på grund av storleken på din penis, då hade det varit andra faktorer inblandat.

• HäckHäxan
    Anonym (orättvist) skrev 2015-08-17 22:48:28 följande:
    Är säker på att det finns flera såna här trådar men vill ändå ha ett svar..

Nu har jag blivit bortvald för min kuk igen, dejtade en tjej några månader och vi hade sex för ca en vecka sen, efter sexet så har det varit jättekonstig stämning och hon har tagit massa avstånd från mig..

Jag har liten kuk, ca 10cm i erigerat tillstånd, så ni behöver inte fråga det..

Utöver detta ser jag bra ut, är lång, vältränad(gymmat 5 gånger i veckan i 6 år) har bra hår/ansikte och för mig väl med tal, är rätt självsäker och tar för mig.. Verkar dock inte spela någon roll med tanke på min jävla kuk.

Nu frågar jag främst tjejerna, har ni varit med om detta? Valt bort någon pga storlek?
    Nej jag har aldrig valt bort någon för att kuken är för liten, däremot har jag valt bort för att kuken är för stor,  jag är inte mycket för stora kukar helt enkelt.

Det viktigaste för mig är kemin och personen i fråga, klickar man så klickar man, gör man inte det så gör man inte det. Men jag delar hellre mitt liv med en vettig och bra man med 10 cm kuk än delar mitt liv med någon jag inte klickar full ut med som har större kuk om vi säger så.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (x)

Ja det är en skit liten kuk, är du tjock? Isåfall banta så får du en längre kuk, det är sanningen.

• HäckHäxan
    Anonym (x) skrev 2015-08-17 22:59:08 följande:
    Ja det är en skit liten kuk, är du tjock? Isåfall banta så får du en längre kuk, det är sanningen.
    Hmm jag för det är jättevanligt att vältränade är just tjocka.

Låt mig fråga, läste du trådstarten alls och om du gjorde, hur kass är din ordförståelse?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (orättvist)
    nokitus skrev 2015-08-17 22:50:02 följande:

jepp....och ja, den är för liten:p 

Tack för den! Men anar att du har rätt.
  • Anonym (x)
    HäckHäxan skrev 2015-08-17 23:00:51 följande:
    Hmm jag för det är jättevanligt att vältränade är just tjocka.

Låt mig fråga, läste du trådstarten alls och om du gjorde, hur kass är din ordförståelse?
    Oj läste inte det, känns tufft att ha så liten kuk
  • Anonym (orättvist)
    Ab imo pectore skrev 2015-08-17 22:56:25 följande:

Min är inte så liten men du fattar!

Lite orättvist att tjejer kan fixa silikonpattar om deras bröst är för små, vi män kan inte göra någonting !!
Svar på tråden Tjejer, är min kuk för liten?