Vilka politiska partier gillar ni minst?
Det spelar ingen roll, de har inget realt politiskt inflytande, bortsett då från på kommunalnivå där de lyckas knipa lite platser.
Delad förstaplats mellan V & F!. Andraplatsen knips av MP.
SD:s stapel bara växer - går mot 100 röster!
Oerhört långt*
Deras åsikter ligger oerhört från min ideologiska ståndpunkt. I F!-fallet har jag svårt för gemene engagerad feminist, den ena är tokigare än den andre. Känns som ett projekt av Konstfack.
En vänstervåg har nu definitivt startat i Europa, inget jag direkt gillar, samma skit som högervåg, men helt väntat.
Sossarna såklart. De ljuger, de myglar, de ger sig själva fördelar, utnyttjar allt de kan, de är absolut inte solidariska själva fast de tvingar alla andra till det och en massa annat icke smickrande egenskaper. De har betett sig sådär sålänge jag kan minnas.
Enda anledningen till att de fortfarande får röster är att den äldre generationen tror i sin naivitet att sossarna står för det som när de själva var unga. Andra röstar på dem pga att deras familj och föräldrar alltid gjort så. Tyvärr.
Det är inte många som med öppna ögon och uppdaterad fakta, röstar på dem.
Sossarna såklart. De ljuger, de myglar, de ger sig själva fördelar, utnyttjar allt de kan, de är absolut inte solidariska själva fast de tvingar alla andra till det och en massa annat icke smickrande egenskaper. De har betett sig sådär sålänge jag kan minnas.
Enda anledningen till att de fortfarande får röster är att den äldre generationen tror i sin naivitet att sossarna står för det som när de själva var unga. Andra röstar på dem pga att deras familj och föräldrar alltid gjort så. Tyvärr.
Det är inte många som med öppna ögon och uppdaterad fakta, röstar på dem.
Sugdemokraterna.