Sverigedemokraterna nu största parti-Bra eller dåligt?
SD är ett modernt part med en politik som fungerar i dagens värld. Till skillnad från S och M.
SD är ett modernt part med en politik som fungerar i dagens värld. Till skillnad från S och M.
Moderaterna har ju svikit sina väljare i 19 år. Äntligen ser nu de gamla moderaterna ut att vara på väg tillbaka. Det kommer dock att ta lång tid att reparera den skada som Reinfeldt orsakat när han agerat som en brottsling enligt brottet trolöshet mot huvudman.
Moderaterna har ju svikit sina väljare i 19 år. Äntligen ser nu de gamla moderaterna ut att vara på väg tillbaka. Det kommer dock att ta lång tid att reparera den skada som Reinfeldt orsakat när han agerat som en brottsling enligt brottet trolöshet mot huvudman.
Undrar om medlemmarna är nöjda med att deras avgifter går till politiska kampanjer?
Är LO-sekten själva nöjda med resultatet av den senaste kampanjen mot SD?
Finns det några LO-medlemmar här som kan kommentera?
Bara för att förtydliga, jag är inte med i LO eller något annat fackförbund öht. Har inte för avsikt att gå med heller.
Men jo, det blir än mer intressant längre fram då fler och fler organisationer får större andel SD-anhängare vad som kommer hända. Inte minst med SVT och tidningsstöd efter nästa val. Jag hoppas SD lägger fram ett förslag om 0 kr i tidningsstöd och till SVT när de sitter i regeringen...
Jo det är det, men ser det inte mycket så ut i Europa? Alla kanske fortsätter i ren tradition. Inhemsk kultur och allt det där. Jag vet inte om det är så idag men det har iaf varit statlig tv i ett antal europeiska länder (BBC, RAI, TVE, osv)
Här har du alla i Europa. Sverige och Frankrike har samma systen, många länder varvar licenspengar med reklampengar.
en.m.wikipedia.org/wiki/File:Europe_-_TV_financing.svg