• Anonym (pinsamt)

Det rann sperma ur mig och gympersonalen kommenterade det!

Idag när jag kom till gymmets omklädningsrum och skulle byta om råkades det rinna ur lite sperma på golvet. Försökte dölja det men en som jobbade sa "visst tar du reda på det där sen". 

Jag skämdes så himla mycket! Tyckte inte hon behövde kommentera något och sätta mig i den situationen, gjorde hon fel? gjorde jag fel?

• Svar på tråden Det rann sperma ur mig och gympersonalen kommenterade det!
  • Anonym (Uj)

Ja Det var pinsamt o äckligt.

• Rakad Apa

Seriöst,om du inte är ett troll så måste du ju vara dum i huvudet på riktigt. Vadå skulle hon hålla käften och torka upp sperman? Du satte dig själv i den situationen. Ge fan att gå till gymmet med fittan full med sperma ditt miffo.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • taquine

Sperman brukar väl rinna ut så fort man reser sig , men din börjar rinna på gymmet?Drömmer Jaja det blir nog bra .. men OM du nu skulle vara sann så klart du ska göra ren skiten efter dig. Hon gjorde helt rätt som sa till 

Goodness me
  • MajaVira

Så du leviterade i horisontellt läge till gymmet och så fort du satte ner fötterna så hände detta?

• Anonym (pinsamt)
    taquine skrev 2015-08-20 20:40:22 följande:

Sperman brukar väl rinna ut så fort man reser sig , men din börjar rinna på gymmet?Drömmer Jaja det blir nog bra .. men OM du nu skulle vara sann så klart du ska göra ren skiten efter dig. Hon gjorde helt rätt som sa till 

Hade tajta trosor och sperman hade lagrats mot trosans inre kant och rann när jag klädde av mig samt lite från underlivet. 
  • Nerfherder
    Anonym (pinsamt) skrev 2015-08-20 20:45:20 följande:

Hade tajta trosor och sperman hade lagrats mot trosans inre kant och rann när jag klädde av mig samt lite från underlivet. 

Anledning till att du vill upplysa oss om detta, är...
  • Anonym (pinsamt)
    LaLola skrev 2015-08-20 20:47:57 följande:

Säkert att det var sperma? Tungan ute

haha, ja!
  • Anonym (Absolut!)
    Anonym (pinsamt) skrev 2015-08-20 20:29:59 följande:

Idag när jag kom till gymmets omklädningsrum och skulle byta om råkades det rinna ur lite sperma på golvet. Försökte dölja det men en som jobbade sa "visst tar du reda på det där sen". 

Jag skämdes så himla mycket! Tyckte inte hon behövde kommentera något och sätta mig i den situationen, gjorde hon fel? gjorde jag fel?

Seriöst? Var kommer sperman ifrån i gymmets omklädningsrum och hur mycket sperma brukar rinna ut på dig så att tom andra blir medvetna om detta? Himmel, låt sommarlov går över snart. 
Svar på tråden Det rann sperma ur mig och gympersonalen kommenterade det!