vad bajsade jag ut`??
Anonym (Elsa) skrev 2015-08-21 14:52:30 följande:
Inte för att vara elak men HUR FAN TROR DU ATT JAG KÄNNER? !!?!
Det har lugnat ner sig nu för det var ju kanske en-två veckor sedan sist, men känslan av att någonting som en gång har varit levande har kommit ut ur min kropp!! (Det är bara okej om det är en bebis)
Jag blev ju inte lugnare då kvinnan på 1177 lät lika äcklad och förskräckt som jag..
Spolmask är min bästa gissning, men borde de inte ha hittat något i proverna då? De tog ju prover efter parasiter och den räknas som parasit..
Men vad gör jag om det inte är spolmask?
Jag fick för mig att jag hade mask en gång också. sen började jag inbilla mig att det kom upp i halsen o massa äckligt. Men det var visst bara tarmslem delar (eller köttdelar som inte smält i magen) som hade rullat ihop sig och såg ut så.

Jag var väldigt äcklad och orolig. men jag fick iallafall en behandling eftersom jag var hysterisk. men till mitt förtret så slutade inte de här konstiga maskarna komma eftersom jag inspekterade mitt bajs supernoga! Så jag fick tjata till mig en till behandling. Sen gav jag upp liksom eftersom det inte försvann. Så än idag ca 10 år efter den händelsen har jag kommit över det och insett att det inte var något