Var Ikea-dådet invandringens fel?
Men vad fan, ursäkta klarspråket, ytterligare en tråd om det där dådet
Men vad fan, ursäkta klarspråket, ytterligare en tråd om det där dådet
Ja, och vad gör sådana människor på allmän plats??
Inbillar mig att människor som begår sådant redan tidigare visat prov på att allt inte står rätt till. Det måste ju fångas upp och tas om hand om på rätt sätt mycket tidigare. I USA finns väl veteranvård, i Sverige psykvård och i detta fall skulle GM suttit på ett flygplan till sitt hemland för länge sedan.
Mitt medlidande är med BO och alla som personligen drabbats, har absolut noll och inget för GM. Finns absolut inga som helst förmildrande omständigheter och denne ska inte ha några som helst fördelar av sitt beteende (öhh, slippa åka hem igen, för det var väl därför han/de gjorde det).
Men det som hände är fortfarande bara en symptom, man måste backa ganska långt och se på helheten för att hitta grundproblemen. Och det finns nog flera. Det är de man måste lösa för att det inte ska ske igen. Annars botar du ju bara symptomen i just detta fall.
Länka gärna en källa på att Björn Söder skrev så Facebook. Jag vet vad han skrev och han skrev definitivt inte så. Hela trådstarten bygger på en ren lögn.
Måste SD-motståndare ljuga för att få övertag?
Jag vet inte vad han skrev, men vad har den händelsen med denna tråd att göra?
Tråden bygger på en lögn.
Okej "Nerfherder" jag ger dig ett bemötande för att jag är snäll. Mitt halmstrå? Ja jag klarar mig med den ynkligaste av halmstrån MEN om jag var anhörig till mamman och den unge mannen som blev mördade på IKEA mitt under sin fridfulla shoppingtur så hade jag inte orkat leva.
Eftersom det är du "Nerfherder" så svarar jag ...........fundera på det du!
......varför var han "desperat" tänker du? Utvisad till Italien..........grymt?