Inlägg från: apburen |Visa alla inlägg
  • apburen

Var Ikea-dådet invandringens fel?

todo nada skrev 2015-08-29 16:47:45 följande:
    Du är ett praktexempel på det gamla ordspråket "man talar som man har förstånd till"..

Fast med den verbala utformningen du använder för att uttrycka dina rasistiska åsikter så tyder det inte på mycket annat än total brist på förstånd. Så med den vetskapen blir det lite imopnerande ändå, att du lyckas att formulera dig alls.
    Det jag sa är bara ren skär fakta.
    Hade han inte varit där så hade det inte hänt, frågor på det?

Har du roligt när du försöker trycka till mig?
    För upplysningens skull så biter inte ditt raljerande på mig.
    Men tack för skrattet!
  • apburen
    Nerfherder skrev 2015-08-29 14:48:56 följande:
    Där kom apburen och försökte slänga eld på veden :D
    Ja, visst är det härligt!
    Hej på dig själv din gamle räv.
  • apburen
    todo nada skrev 2015-08-30 11:49:47 följande:
    Ja, och hade breiviks mamma sett till att han blev en blöt fläck på lakanet istället så hade utöya tragedin aldrig hänt. Om Anders Eklund hade krockat med lastbilen hade han aldrig våldtagit och mördat ett litet barn, och hade inte bigbang inträffat hade vi sluppit samtliga, hur långt vill du dra det? Jag kan fortsätta rabbla orsaker som hade sett till att tragedier aldrig hade hänt.

Det roliga vore om man slapp läsa den främlingsfientliga orala diarré du producerar, ja det hade t.o.m varit toppen faktiskt.
    Herrejösses vilka jämförelser, människa hur tänker du???

Ingen av dem du nämner har importerats hit, vårt eget avskum får vi givetvis ta hand om. Norge får hålla sitt avskum inlåst och Sverige sitt.
    Det vidriga kräket på Ikea borde Eritrea ta hand om, han hade inte ens rätt att vistas i vårt land. Ett jävla kräk som parasiterar och mördar, fy fan säger jag.

Så rabbla på du, det är helt ok med mig.
Svar på tråden Var Ikea-dådet invandringens fel?