Var Ikea-dådet invandringens fel?
Ja så gör man i andra länder, varför inte här.
Öppna ditt hjärta
Ja så gör man i andra länder, varför inte här.
Tänk om folk skulle öppna sina hjärnor i stället för sina hjärtan.
Om jag inte hade ett hjärta skulle jag vara död.
Nej använder hjärnan istället. På det här viset bli vi snart ett U-land.
Vill Sverige och EU hjälpa dessa länder, då får dom åka dit och hjälpa dom, alla kan inte bo här.
Ja, uppenbarligen hade det inte skett om vi nekat flyktingar tillträde hit.
Givetvis är det invandringens fel, hade ne*ern inte varit här så hade ¨det inte hänt.
Enkel matematik.
Du är ett praktexempel på det gamla ordspråket "man talar som man har förstånd till"..
Fast med den verbala utformningen du använder för att uttrycka dina rasistiska åsikter så tyder det inte på mycket annat än total brist på förstånd. Så med den vetskapen blir det lite imopnerande ändå, att du lyckas att formulera dig alls.
Ja, visst är det härligt!
Hej på dig själv din gamle räv.
Ja, och hade breiviks mamma sett till att han blev en blöt fläck på lakanet istället så hade utöya tragedin aldrig hänt. Om Anders Eklund hade krockat med lastbilen hade han aldrig våldtagit och mördat ett litet barn, och hade inte bigbang inträffat hade vi sluppit samtliga, hur långt vill du dra det? Jag kan fortsätta rabbla orsaker som hade sett till att tragedier aldrig hade hänt.
Det roliga vore om man slapp läsa den främlingsfientliga orala diarré du producerar, ja det hade t.o.m varit toppen faktiskt.
Vilken tråd och vem?