Separation o flytt!
Vet inte om jag hamnade i rätt tråd nu men jag kör! Jag måste få råd hur jag skall gå tillväga för rent ut sagt sitter jag riktigt jobbigt till.
Jag och mitt ex flyttade för exakt ett år sedan till hennes födelseort, skall säga vi flyttade från min födelseort Göteborg och till en stad som är som en kommun utanför Göteborg, alltså liten! Jag sa upp jobb och allt och vi tyckte det skulle bli en nystart för vi haft det riktigt jobbigt. Vi köpte ett hus tomt i tomt med svärfar, tyvärr lyssnade jag inte på folk då som varnade utan jag såg det bara positivt och möjligheter men oj vad fel jag fick, ett rent helvete var det! Iallafall så har vi en 5 årig kille och tvilling flickor på 2 år. Vi har varit separerade i 4 mån nu och jag har bestämt mig att flytta tillbaka till GBG, jag kan inte bo här helt ensam. Inget jobb trots mängder av intervjuer och inget socialt liv, har inte haft det sedan dagen vi flyttade hit. Allt var guld o gröna skogar innan men det blev inte riktigt så.
Men hur skall jag gå tillväga med barnen?? Hon jobbar heltid, 8-17 och det finns ju inte en chans att hon kan ta hand om alla, dessutom är 5 åringen rädd för morfar (Som bor bredvid) och dom har ingen bra relation, han skäller bara på honom och svär och det är han jag vill ta med mig isåfall...
Hur skall man göra ?????