• Cissi90

Ultraljudskliniker Stockholm? Hjälp?

Jag har fått reda på att jag måste välja ultraljudsklinik eftersom min MVC inte har ultraljud. Vad rekommenderar ni och varför?

• Svar på tråden Ultraljudskliniker Stockholm? Hjälp?
  • Anonym (Q)

Ultraljudsbarnmorskorna Liljeholmen/Fridhemsplan om det nu ens är i Sthlm du söker?

• Cissi90
    Anonym (Q) skrev 2015-08-23 00:43:07 följande:

Ultraljudsbarnmorskorna Liljeholmen/Fridhemsplan om det nu ens är i Sthlm du söker?

Japp precis som det står i titeln :) tack! Varför är just dom bra?
  • Stella was a diver

Jag har gjort mina ultraljud hos Ultragyn i Läkarhuset vid Odenplan. Lätt att ta sig dit, alla har varit trevliga och man har fått komma in i rätt tid eller lite tidigare. Fått bilder gratis. Jag är nöjd.

• Cissi90
    Stella was a diver skrev 2015-08-23 11:32:33 följande:

Jag har gjort mina ultraljud hos Ultragyn i Läkarhuset vid Odenplan. Lätt att ta sig dit, alla har varit trevliga och man har fått komma in i rätt tid eller lite tidigare. Fått bilder gratis. Jag är nöjd.

Tack för tipset! Ska kolla upp det :)
  • Kokosglass

Hej! Jag gjorde KUB hos Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen, tycker de var professionella och lokalerna fräscha. Imorgon ska jag till dem igen för att göra RUL, men denna gång på Kungsholmen.

• Cissi90
    Kokosglass skrev 2015-08-25 16:19:31 följande:

Hej! Jag gjorde KUB hos Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen, tycker de var professionella och lokalerna fräscha. Imorgon ska jag till dem igen för att göra RUL, men denna gång på Kungsholmen.

Är det svårt att hitta dit? :)
  • Kokosglass
    Cissi90 skrev 2015-08-25 18:45:54 följande:
    Är det svårt att hitta dit? :)
    För oss har det gått lätt att hitta, det på Kungsholmen ligger jättecentralt, men du får väl kolla upp hur du ska åka innan :)
  • Cissi90
    Kokosglass skrev 2015-08-27 16:53:35 följande:

För oss har det gått lätt att hitta, det på Kungsholmen ligger jättecentralt, men du får väl kolla upp hur du ska åka innan :)

Menade mer om det ligger gömt på något sätt eller så. Kanske var lite otydligt.
  • Kokosglass
    Cissi90 skrev 2015-08-27 22:37:33 följande:
    Menade mer om det ligger gömt på något sätt eller så. Kanske var lite otydligt.
    Jag tror inte du kommer ha problem att hitta om du åker dit, Liljeholmen är kanske lite krångligare än Kungsholmen dock. Lycka till med att hitta ett bra ställe! :)
Svar på tråden Ultraljudskliniker Stockholm? Hjälp?