Snelson skrev 2015-09-02 20:11:05 följande:
Ja det känns fantastiskt! Jag bor på en liten ort i Småland och har bara en att välja så det valet blir inte svårt. Däremot har jag misstänkt ett tag att jag kan ha en cysta och nu vet jag inre vad som händer då? Kanske inte är så men vore skönt att utesluta det...
Jag har inte mycket symtom heller, hade en rejäl känslodipp i söndags då jag brast ut i gråt för ingenting. Då misstänkte jag en graviditet... men BIM är inte förrän lördag egentligen så är ju så tidigt. Känner dock ett sug efter mat och när jag äter blir jag snabbt mätt/mår illa...
När kommer du/ni berätta för familjen?
Vet tyvärr inte heller hur det fungerar med cystor men det låter ju som en bra idé att prata med en BM, dom har säkert full koll!
Vad roligt med en smålänning, jag och min man är båda uppvuxna i Småland, strax söder om Kalmar. Låter faktiskt nästan lite skönt att ha ett ställe att vända sig till, tycker mest att det är förvirrande att välja

svårt att be om rekommendationer från andra också :-P
Vi har inte bestämt något om när vi vill berätta för familjen men vi har inte så nära relation till någon av våra föräldrar, tyvärr, så jag tror att vi väntar till efter v12 iaf. Hur tänker ni?