Blev slagen efter 14 år tillsammans
Hej
Behöver skriva av mig då jag inte vet varken ut eller in, jag är helt chockad och vet inte vilket som är mitt nästa steg.
I helgen blev min man full (han dricker sällan) och skojade då med vår yngsta son som inte tyckte det var roligt, jag sa ifrån och förklarade att sonen inte tyckte det var kul. Mannen blev irriterad sade att jag inte skulle "lägga mig i" och började reta sonen mer, sonen blev jätteldsen, jag blev då arg och sade till på skarpen att han skulle sluta. Då blev han tokig och gav mig flera karatesparkar och knuffade mig runt i lägenheten, han knuffade in mig i fönsterkarmen så jag har ont i låret nu. Alla våra tre barn bevittnade detta och blev jätteledsna, mellersta sonen försökte stoppa honom och äldsta sonen blev jättearg men vågade inte säga något förrän dagen efter då han skällde ut pappan, han är 13 år. Jag är mest ledsen för deras skull. Jag är lite öm men mår annars fysiskt ok.
Han bad om ursäkt dagen efter och vi pratade ut, han tror allt är ok nu, men det är det inte, jag vill helst att han bara försvinner ut mitt och barnens liv...
han har inte gjort något liknande tidigare men har varit agressiv till sättet länge nu, även när han är nykter.