• Anonym (Undrar)

Har ni tjejer lätt att komma i sex?

Ja, har ni tjejer lätt att komma under sex? eller måste ni bli smekta/slickade? :) Har själv svårt att komma i sex, har aldrig hänt :/

Blir avundsjuk på kvinnor som säger "vi knullar tills vi båda kommit" ååh hahaha

• Svar på tråden Har ni tjejer lätt att komma i sex?
  • Kereza

Nja, jag kommer inte av enbart penetration - men vi knullar tills vi är klara. Med vilket iaf jag inte avser enbart penetration. DET låter faktiskt lite tråkigt...om sex enbart handlade om kuk-i-fitta...brrrr, the horror...

• attid89

Kommer oftast av att knulla och smeka/använda vibrator samtidigt. Helt klart skönast, tycker jag.

• Anonym (Kanske hjälper?)

Jag är 26 och har ännu inte kommit av nån annan än mig själv, jag tror vi som har det svårare behöver känna oss väldigt avslappnande och det måste stimuleras överallt :p att det bara åker in och ut hjälper inte så mycket. Om han/hon inte kan göra fler saker samtidigt kanske du måste stimulera mannen i båten själv medan personen håller på i Muttisen, förlåt gillar inte att använda snuskiga ord

• Anonym (M)

Har hänt någon gång men måste 99% smeka mig själv. Men jag kommer i princip alltid vid samlag också.

• Anonym (Bic)

Jag som man tar chansen att svara också.

När jag och min sambo har sex får hon orgasm lika lätt via penetration som ifall jag smeker/slickar. Hon har aldrig haft problem med att få orgasm genom enbart penetration.

• Anonym (nix)

Har svårt att få orgasm vid sex med någon annan.

Funkar möjligtvis om jag klittrar själv under akten så att säga.

När jag onanerar själv kan det gå på ett par minuter.

Älskar att sexa och tycker det är otroligt skönt både att penetreras och att bli skickad osv men har tråkigt nog svårt att släppa kontrollen och komma när jag har sällskap.

Fejkade nästan alltid när jag var yngre för att inte göra killen besviken och för att få ett naturligt avslut på sexet.

• Anonym (lotta)

Kommer för det mesta av smekningar eller oralt. Men aldrig av själva samlaget.
    Ibland går det på några minuter, emellanåt kommer jag inte öht., då blir det sex utan min orgasm. Har testat vibrerande leksaker också, men det funkar inte på mig, det blir bara "pirrigt". Min partner brukar ta hand om min orgasm innan själva samlaget.

• Anonym (Gaby)

Jag kommer under samlaget om han/jag smeker klitoris samtidigt

Svar på tråden Har ni tjejer lätt att komma i sex?