• Anonym (ok)

Varför lockar Sverigedemokraterna till sig det värsta bottenskrapet av människor?

Anonym (Avskyr SD.) skrev 2015-08-26 03:10:15 följande:

Någon som har en tänkbar teori?

Nej varför tror du det . Är det de som hoppat av Moderaterna eller de etablerade invandrarna . Eller bara helt vanligt folk ?
  • Anonym (ok)
    Anonym (Avskyr SD.) skrev 2015-08-26 18:24:24 följande:

Undersökningar brukar tvärtom visa att V ligger i topp när det gäller sympatier hos högutbildade människor.

hur många högutbildade har du hos komunisterna . Rödvinshögern av kulturfolk eller ?
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 09:23:16 följande:

Och jag tycker alla SD:are är kriminella, med tanke på hur högsta partiledningen beter sig är det inte konstigt att de drar till sig bottenskrap.

Vad gör de som inte de anndra partierna gör . Den enda skillnaden är att så fort någon i SD säger något så är det på löpet . Nu har det gått så lång att om någon politiker gör något fel kan man genast utesluta en SDare om det inte näms först . Lika med brott om inte vilket land brottsligen är född är det någon invandrare ,om det är en Svens näs det så man förstår endå ?
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 09:41:40 följande:

Kan du skriva om det där på engelska, svenska verkar inte funka så bra för dig.

Tyvärr blev det fel iphone , och det går inte att redigera.
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 10:11:41 följande:

Och jag tycker alla SD:are är kriminella, med tanke på hur högsta partiledningen beter sig är det inte konstigt att de drar till sig bottenskrap.Ok, då får du bli beviset på att SD:are inte är bra på svenska

Ok om det är bevis är det väldigt dåligt jag röstar inte på SD försöker bara tala om att allt inte är Svart eller vitt.
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 10:48:30 följande:

Nej visst att du inte röstar på SD... för det är ju enbart SD:are som maniskt går in och försvarar sitt parti.

Ok du vet mer en mig . Men ibland kan man försöka förstå varför saker sker . Du verkar inte kunna se mer en rakt fram noll empati för anndra människor en de som är invandrare . Jag röstar inte på missnöjespartier för det ger föga , men jag kan förstå varför folk gör det.
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 11:20:33 följande:

Oj oj oj vad du har fel...

Ok vad är ditt . Mitt är en iphone och inga läsglasögon
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 12:56:24 följande:

Ja, man får inte skriva ett ont ord om SD

Nej men om invandringspolitiken får man ju säga och tycka vad man vill eller. I min kommun är de flesta i SD invandrare
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 13:01:00 följande:

Vad har det där med mitt inlägg att göra???

Nej det förstår jag du tycker . Du vill inte någon ska tycka olika en som röstar SD får man idiotförklara men om någon säger att du inte godkänner mothugg . Då har det inte med saken att göra .
  • Anonym (ok)
    Anonym (Nybro) skrev 2015-09-01 08:42:38 följande:

Jag har fakta!

Oftast är det människor som är missnöjda med sina liv!

Parantes:

Oftast lever de i lyxfällan! De har ingen koll på ekonomi och ordning och reda! Oftast är de jävligt smutsiga både fysiskt och mentalt i hemmiljön!

De flesta av de lever i låst läge! De kan inte åstadkomma något.

Vilken värd lever du i ? Vilken syn på människor . Tror du själv på vad du säger . Det du säger är mer rastistiskt en de du kallar rasister .
Svar på tråden Varför lockar Sverigedemokraterna till sig det värsta bottenskrapet av människor?