Inlägg från: Anonym (alla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alla)

Vem behöver ambulans?

Ambulansliv skrev 2015-08-29 13:19:38 följande:

För att få hjälp näran behöver det!! Men det går mer o mer ut på att tala om för folk att det här är inte akut även om skoskavet blöder, det går att åka egen bil m sårskada osv!!! Sånt pysslar vi med när vi eg borde stå lediga o snabbt nå folk som är riktigt sjuka!

Så du är ledig idag? Ingen jour eller så?
  • Anonym (alla)
    Ambulansliv skrev 2015-08-29 13:24:55 följande:

Dessutom på väg på larm men körde fel så det tar väl en 35 min innan vi är framme..snurrar rejält...tid att skriva vettdu...*inser att jag är på väg neråt samma nivå som många andta här inne*

Kör du som du debatterar kan jag tro att det tar ett tag
  • Anonym (alla)
    Anonym (be) skrev 2015-08-29 14:06:33 följande:

Ja,vi får hoppas att h*n i verkligen inte arbetar som ambulanssjuksköterska utan mest rent allmänt har ett intresse för det yrket.

Det sista är mest troligt. Undrar vad hens arbetsgivare skulle säga..
  • Anonym (alla)
    Ambulansliv skrev 2015-08-29 14:20:49 följande:

Vilken tur att jag har den egenskapen IRL. Men ockdå tur att FL finns så man kan få utlopp för sina agressioner folk blir så provocerade!!!!! Men ändå trist att antagonisterna hela tiden skall in o förstöra. Kan bli väldigt bra o konstruktiva diskussioner när rätt folk som klarar av det hamnar i samma tråd. Men jag har förlikat mig, det är FL o dubbelanonyma fegisar skall ALLTID förstöra, trist på riktigt!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah så det är därför du är här. Ok då ska vi inte ta dig på allvar.
  • Anonym (alla)
    Ambulansliv skrev 2015-08-29 14:56:42 följande:

BORTGJORD!!!!! Bye bye på ett tag!!!!!!!!!!!

Det tar alltså 10 min för dig att byta användare
  • Anonym (alla)
    Anonym (a) skrev 2015-08-29 15:11:42 följande:

nog är du juh dum på riktigt. varför skulle man byta till anonym helt plötsligt. det går inte ens att använda ett samma anonym namn som nån annan i tråden.....jag är (a) och den andra är ambulansliv. VITTU, vilket idiot svar du har......

Där försöker du skriva annorlunda än Ambulansliv... men på slutet kan du ändå inte hålla dig
  • Anonym (alla)
    Anonym (a) skrev 2015-08-29 15:23:51 följande:

kanske för att jag är en annan person. som jag skrev och som du har läst på sida ett och två.....man kan inte använda samma anonym namn som en annan i samma tråd. så en en gång...gå tillbaka på sida ett och två så ser du att jag var den första som svarade på ambulanslivs inlägg.

Undrar just vart ambulansliv tog vägen
  • Anonym (alla)
    Ambulansliv skrev 2015-08-29 20:45:39 följande:

Minns ni att Ambulansliv var på väg på larm????....återkommer snart????????????

Nej vi har förträngt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (alla)
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 22:50:49 följande:

Just nu jobbar jag inte då jag är tjänstledighet för studier. Annars har jag min tjänst på Farsta Brandstation i ambulansen.

Fantastiskt, en äkta ambulansmånniska!
  • Anonym (alla)
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 23:01:01 följande:

Du har ju förvisso fått fram (google?) ett rakelnr men det bevisar knappast att du jobbar i ambulansen.

Stämmer. Googlar man "rakel idnr" så får man fram formatet och kan lätt knappa in egna siffror.
Svar på tråden Vem behöver ambulans?