Inlägg från: Anonym (fuck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fuck)

fuck sd

Det blir upplopp, kanske rent av inbördeskrig, däremot har sd inget med saken att göra, massinvandringen som förstör Sverige har.

Svensken har fått nock för ett tag sen när det kommer till nedmontering av välfärden, nedskärningar, alarmerade rapporter om brister i järnväg vård skola och så vidare och så vidare, samtidigt som man hör om ännu skattehöjningar för att bättra på försvaret en smula från skämt till bara löjligt MEN skita bort miljarder och åter miljarder på massinvandring finns det vist pengar till.

• Anonym (fuck)
    MickeHallon skrev 2015-08-27 09:46:10 följande:
    Tack för skammen du just drog över hela SD!

??

Hur tänkte du där egentligen?

Har vi byggt välfärd i sverige för afrikaner?

• Anonym (fuck)
    MickeHallon skrev 2015-08-27 10:04:58 följande:
    Jag tänkte som så, att det inte har någonting med SD att göra, att vilja bli kvitt med alla Afrikaner. Du tänker nog på SVP.

Hur menar du att Afrikaner gör för att leva på vår välfärd utan att samtidigt bidra till den, i det långa loppet? Menar du att Afrikaner inte är kapabla till att arbeta?

Jag är medveten om att många lever på bidrag. Men det är en utveckling som går att ändra på. Det finns Afrikaner som redan har varit här i många många år, vissa är fucking födda här. Om du inte tycker om dem, så behöver du inte ha med dem att göra helt enkelt. Men om du nu vill skicka hem folk, så vad gör du med dem som är födda här?

Berätta.. Vad tycker du själv att vi ska göra?

Jag är helsvensk själv, vilket jag kan tänka mig att du undrar.

Vilja bli kvitt afrikaner?

En av dom största strömmar av lyckosökare vi har nu kommer från Somalia och Eritrea, sysslolösheten bland somalier ligger på 80 %.
    Kapabla är dom säkert, om viljan fanns, men varför göra nått vettigt när man kan strecka ut handen och få ren lyx, i deras mått mätt.
    Det är vår tragiska verklighet.
    Och nej, vår bidragssystem är inte byggt åt afrikaner.

Det beror väl på, är dom födda här och har kriminella föräldrar så ska dom ut med sina föräldrar, annars om dom är födda här i en skötsam familj som har jobb och respekterar våra seder och lagar är dom välkomna att stanna.

Vad jag tycker vi ska göra? Stänga gränser nu och börja på löpande band utvisa det mesta papperslöst som har kommit sista 4-8 åren, börja på löpande band tömma våra fängelser på kriminella utlänningar och skicka hem dom dit dom kom ifrån.
    Börja riva put eller medborgarskap vid grövre kriminalitet.

Ta BORT löftet om put till vissa nationaliteter, det vi gör här är inte rätt mot stater som blir rena transitländer för en folkmassa som vill ta sig till Sverige och sabbar allt i sin väg.

Varför skulle jag undra?

Svar på tråden fuck sd