• Nerfherder

Krånglar FL-sajten för dig?

Segladdad, när man skriver så segar tom det medans annonserna laddar. Ikonerna är borta, och det blir sämre för varje dag i princip. Nu när jag skriver detta laggar inmatningen. Helt otroligt, har inga problem med detta på andra sidor. Dessutom så är det fortfarande problem med dubbelpostningar, dvs fl postar samma inlägg 2 3 ggr. Det verkar som om teknik har gett upp. Fruktansvärt Frustrerande.

• Nerfherder

Jag surfar på telefon nu, funkar mycket bättre. Använder dock inte appen eftersom den har stora säkerhetsbrister.

• Nerfherder
    Farfallos skrev 2015-08-27 12:29:31 följande:

Dubbla poster beror sannolikt på att folk dubbelklickar på knapen "skicka", och att det inte finns någon funktion för att förhindra att det blir två svar.

Dubbelklicka har inte med saken att göra. Tror mer på slö responstid från sajten.
  • Nerfherder
    Justus Veritas skrev 2015-09-08 08:07:54 följande:
    Var det inte där tumme upp/tumme ner låg då?
    Nej
  • Nerfherder
    Tom Araya skrev 2015-09-09 08:26:34 följande:

Nu är det en fördröjning på flera minuter från det att jag får avisering om nya meddelanden i inboxen tills de kommer upp och kan läsas.

Det har alltid varit så för mig. Logga in på gamla familjeliv så kan du läsa direkt.
  • Nerfherder

Anledningen till att gamla familjeliv funkar så  bra är uppenbar. Det finns NOLL reklam där.

• Nerfherder
    Mandel skrev 2015-09-10 10:22:18 följande:

Länken till gamla familjeliv önskas tack!!!

Betala först ;) Nä skämt åsido:

gamla.familjeliv.se

Undrar om grabbarna på teknik märker att siten får lägre besöksantal...
Svar på tråden Krånglar FL-sajten för dig?