• Aniiee

Krånglar FL-sajten för dig?

Ikonerna har försvunnit. Det är det enda felet jag upplever, förutom segheten och 503-felet nattetid. Och dubbla bilder.

Dubbla bilder är ju lätt att åtgärda.

Dubbla poster får jag bara när jag klickar bort mig från meddelandefönstret (hoppar till en annan flik eller annat program, glömmer bort att klicka igen och tänker fortsätta skriva, med radavstånd. Försöker hoppa ned två rader, men istället postas det halvfärdiga inlägget två gånger.

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Aniiee

Jag fattar inte hur alla kan ha så mycket problem med fl-siten. Varför har inte jag massa problem med FL-siten? *känner mig utanför*

• Aniiee
    Farfallos skrev 2015-08-28 05:46:32 följande:
    Vad har du för dator?

Vilken webbläsare använder du?

Ser du ikonerna istället för ikon1, ikon2 osv?
    Ett hembygge.

Chrome

Som jag skrev innan. ikonerna har försvunnit, men det är typ det enda felet jag har/stör mig på.
  • Aniiee
    Farfallos skrev 2015-08-28 14:42:03 följande:
    Såg det, men lite sent bara. Jag har problem med att det tar lång tid innan jag kan logga in. Dvs innan sidan laddat färdigt. Skulle kunna bero på långsam uppkoppling, men jag har dryga 30 Mbit enligt bredbandskollen...
    Kan vara. Jag har lite dryga 200 (betalar för 200 men kommer ofta upp i 220-230), viss skillnad. Just exakt nu har jag 206 enligt ookla, med 10 flikar öppna, av vilka en är twitch.
  • Aniiee
    Justus Veritas skrev 2015-09-07 21:30:18 följande:
    Det är inte bara du! Man måste sitta vid en hypermodern dator med fantastiskt starkt wifi för att det inte ska vara några större problem.
    (citerar fel inlägg.....)

Det tomma utrymmet efter smiley-väljaren är bara tom. Det saknas ingenting där. Så har det alltid varit.
  • Aniiee

Jag kommer fortfarande inte in på gamla FL, så uppenbarligen är det NÅNTING där också som krånglar, och ingen bryr sig om att fixa.....

Svar på tråden Krånglar FL-sajten för dig?