• Littlemisssunshinee

Kondomen satt kvar!

Hej. Skulle uppskatta lite hjälp här, okej, för cirka 3-4 veckor sedan hade jag sex med en kille. Jag tror vi använde en för liten kondom för den satt bara lite halvt på och åkte nästan av så då tog han av den och satte på en ny. (Han kom inte i den första kondomen) Dock så var den andra kondomen lika liten, men vi körde på ändå och han fullbordade sin akt, så att säga... På morgonen efter när jag skulle gå på toa kände jag att något var i vägen, och då satt kondomen kvar i mig! Självklart drog jag ur den så snabbt som möjligt, men då hade den ju varit i mig hela natten?!

Kanske är jag bara paranoid, som jag alltid blir efter jag haft sex, men har en jättekonstig känsla i magen hela tiden sedan den natten, som om det drar eller kurrar, och jag känner inte igen min kropp - detär som den förändrats helt och jag vet inte vad jag ska göra.. Jag var i mitten av min fertila period när vi hade sex, är det möjligt att jag är gravid? Eftersom kondomen var kvar i mig hela natten? Tacksam för svar, med vänliga hälsningar /paranoid och dum 17åring

• Svar på tråden Kondomen satt kvar!
  • Anonym (Sara)

Har kondomen "lossnat" från hans kuk där inne så har du ju hans sperma där också med andra ord. Så ja, det är högst möjligt att du är gravid.

• MammAmma

Ja, risken för att du blivit gravid är överhängande. Gör ett gravtest.

• janne  sprut

Har aldrig varit med om att kondomen har varit för liten . Färimot sprucket tre gånger .Den brukar krama skönt runt kuken.

• Anonym (Back up)

Gör ett gravtest! Se gärna till att ha akut-p-piller hemma för framtida missöden.

• Anonym (mens?)

Hej!

Om det är 3-4 veckor sedan och du var mitt emellan förra och nästa mens så har väl väl haft mens efter den här händelsen? I så fall är du inte gravid. Har du däremot inte fått mens sen dess får du ta ett grav test snarast så att du vet.

• Anonym (Erik)

Extremt oansvarig kille måste jag säga... Det märker man ju om kondomen sitter kvar när man drar ur snoppen ur snippan... Riktigt dålig stil att inte säga något till dig!

• OlleSQ

För liten? Han har alltså en större kuk än Zara Larsson har ben? Han ville inte knulla med kondom och du är högst troligt inte den första han gör så med. Förutom ett gravtest så skall du testa dig dig för vs. På en gång.

• Anonym (Xxx)
    janne sprut skrev 2015-08-27 10:17:54 följande:

Har aldrig varit med om att kondomen har varit för liten . Färimot sprucket tre gånger .Den brukar krama skönt runt kuken.

Jo, den kan visst vara för liten, då är det nästan omöjligt att rulla på den mer än i början och den blir hängande lite längst fram. Min kuk är formad så den blir tjockare mot roten så resultat är ofta att en normalstor kondom lätt åker av då kondomen sitter inte en halvvägs och hela kondomen alltså är inne i tjejen. Så jag förstår deras problem mycket väl, men jag brukar kolla efter lite då och då att kondomen sitter kvar.
Svar på tråden Kondomen satt kvar!