• Anonym (Glaskross)

Tjej, hur många av dina killar har haft mansbröst dvs. Gynekomasti?

Tjejer, hur många av dina killar har haft mansbröst dvs Gynekomasti? Är detta något som du tänkt på? Vad tycker du om det? För det är ju trots allt något som är ganska vanligt, speciellt då hos män när de kommer upp i åldern.
    Om du inte vet vad det är. Sök då gärna på Gynekomasti.
    Ex.  www.plastikinstitutet.se/bilder/gynekomasti

• Svar på tråden Tjej, hur många av dina killar har haft mansbröst dvs. Gynekomasti?
  • Kereza

Menne, det var fler frågor också - sorry.
    Nej, jag har inte tänkt på det, och inte har jag brytt mig heller. Det finns människor som är mer ytliga än jag, och det finns folk som är mindre ytliga än jag - för mig räcker det att jag attraheras av någon så får den se ut hur fan den vill/gör sen.

• Drottningen70

Ingen. Jag hade ärligt talat haft rätt svårt för det... I alla fall som jag tänker i teorin.. Har aldrig träffat på fenomenet i verkligheten.

• Anonym (Glaskross)
    Drottningen70 skrev 2015-08-27 20:51:15 följande:

Ingen. Jag hade ärligt talat haft rätt svårt för det... I alla fall som jag tänker i teorin.. Har aldrig träffat på fenomenet i verkligheten.

Fenomen? Tja jag vet inte om jag kan hålla med dig att det skulle vara speciellt ovanligt. Har du tittat på bilderna på dem som låter sig opereras? Men vad som förmodligen är minst lika vanligt ibland unga män idag är att råda bot mot det med steroider. Man ser visserligen extremt vältränad ut. Ja med extremt lite underhudsfett. Men om man inte har haft Gynekomasti innan, så riskerar man att få det då mm när man sedan blir lite äldre.
  • Drottningen70
    Anonym (Glaskross) skrev 2015-08-27 21:21:39 följande:

Fenomen? Tja jag vet inte om jag kan hålla med dig att det skulle vara speciellt ovanligt. Har du tittat på bilderna på dem som låter sig opereras? Men vad som förmodligen är minst lika vanligt ibland unga män idag är att råda bot mot det med steroider. Man ser visserligen extremt vältränad ut. Ja med extremt lite underhudsfett. Men om man inte har haft Gynekomasti innan, så riskerar man att få det då mm när man sedan blir lite äldre.

Jag har aldrig sagt att det är ovanligt bara att jag aldrig stött på det och att jag tror att jag skulle ha svårt med den biten.
  • Anonym (v)

ingen har haft det.

har en kollega som är 50+, han har det, det är nog den enda jag har tänkt på

• MammAmma

En. Inte det hetaste som finns direkt, men gillar jag killen i övrigt så är det inget som skulle få mig att rata honom.

• Anonym (Usch)

Aldrig haft en kille med det, hade aldrig kunnat tända på honom.

• Anonym (D)

Min sambo har det men det är ingenting som stör mig alls.

Svar på tråden Tjej, hur många av dina killar har haft mansbröst dvs. Gynekomasti?