Inlägg från: Anonym (n) |Visa alla inlägg
  • Anonym (n)

Vad önskar du att din partner gjorde/gillade mer?

Anonym (Love) skrev 2015-08-28 08:57:18 följande:

Jag önskar att det kunde vara lite mer pang på. Det tar en sådan tid att få henne kåt. Och då försvinner en del av stämningen för mig. Speciellt efter jag gillar det lite rough. Och då slår der fel när jag egentligen bara vill bära iväg med henne örafila henne vända på henne och hålla ner henne medans jag häller glidmedel så att det rinner över analen ner över fittan.

då gör du väl fel då, om det tar tid att få henne kåt. Rätt behandling för rätt person gör underverk. Har ni pratat om vad som krävs för att hon ska tända till?
  • Anonym (n)

jag tror inte jag kommer på nåt som jag direkt önskar. Vi har underbart sex, vi är väldigt öppna och säger eller visar om det är nåt man vill. 

Möjligen skulle det vara den lilla detaljen att han ibland pratar om att han önskar  vi höll på lite längre tid, medan jag tycker det är toppen som det är (ca 30-40 min) längre orkar jag nästan inte, då börjar jag tänka på annat :) 
    Det händer att det blir både kortare och längre än den tiden men jag tycker oftast de kortare mer intensiva tillfällena är de bästa

Svar på tråden Vad önskar du att din partner gjorde/gillade mer?