• Anonym (Hatar mig själv)

    Är jag homo? :(

    Hej!
    Jag är en 15 åring kille som fick en tanke helt random förra veckan.. ÄR JAG HOMO? Jag fantisera om att jag kunde tänka mig kyssa en kille och det kändes rätt. Jag tänkte så här, att ha samlag med en tjej. Jag kände känslorna i kroppen som det tog emot. När jag även tänkte att ha samlag med en kille kändes det rätt.. Jag är så jävla förbannad. Jag vill inte vara homosexuell.. Jag har inget emot HBTQ men jag vill inte vara homosexuell.. Detta går inte sluta tänka på, jag tänker på det varje timme i skolan så jag inte kan koncentrera mig.. Jag blir så förbannad. Det får mig att gråta, vilja ta livet av mig.. Jag står inte ut mer.. Det går inte att försvinna ur mitt huvud.. Snälla hjälp mig! Är det hormoner eller något? Jag är så jävla rädd.Rynkar på näsan 

  • Svar på tråden Är jag homo? :(
  • Har gjort det

    Det är helt normalt att vara förvirrad över sin könsidentitet i din ålder. Det betyder INTE att du är homosexuell.

  • M A F H H
    Har gjort det skrev 2015-08-30 00:36:03 följande:

    Det är helt normalt att vara förvirrad över sin könsidentitet i din ålder. Det betyder INTE att du är homosexuell.


    Fast nu är han oroad över sin sexuella läggning, och inte könsidentitet.

    Man kan fortfarande vara man även fast man tänder på män..
  • Kuus

    Du är 15 år! Man tänker ju på allt å ingenting då ju! Innan jag kan svara på nått, Fattar jag det rätt om att detta är första tanken i hela ditt liv om en annan kille? Och du skriver att du tänker på det varje timme, Är det tanken om att vara homo eller fantasi tanken?

    MVH K

  • Farfallos

    Att tycka så starkt illa om något du faktiskt tycker om (dvs tanken på sex med män) är lite märkligt. Vanligtvis tycker människor om att tänka på det de tycker om, förutsatt att det som de tycker om inte orsakar stora problem för dem (typ droger). Så frågan är på vilket sätt skulle det skapa stora problem för dig om du var homosexuell? Skulle du inte bli accepterad i den familj eller i det sociala sammanhang du befinner dig?

  • Anonym (Bellis)

    Är en tjej på 35 och när jag var 15 år så fantiserade jag om en hel del tjejer i min skola, riktigt sexiga fantasier och det kändes rätt, jag blev också osäker på min läggning men med åren så "la sig" det och jag är definitivt hetro. Du är ung, i "upptäckarstadiet", det behöver inte betyda att du är homo och skulle du vara det så hoppas jag att du accepterar det i framtiden<3 Kram

  • Anonym (Hatar mig själv)

    Hej igen! Tack för alla svar! Ja du, det är mest fantasier. Jag kom även attt tänka på, jag möter typ inga tjej kompisar. Jag är blyg för tjejer. Jag har mest killkompisar! Kanske måste träffa fler tjejer? <3

  • Har gjort det
    Anonym (Hatar mig själv) skrev 2015-08-30 09:56:40 följande:

    Hej igen! Tack för alla svar! Ja du, det är mest fantasier. Jag kom även attt tänka på, jag möter typ inga tjej kompisar. Jag är blyg för tjejer. Jag har mest killkompisar! Kanske måste träffa fler tjejer? <3


    Det kan nog vara en bra ide :)
  • Yologirl
    Anonym (Hatar mig själv) skrev 2015-08-30 09:56:40 följande:

    Hej igen! Tack för alla svar! Ja du, det är mest fantasier. Jag kom även attt tänka på, jag möter typ inga tjej kompisar. Jag är blyg för tjejer. Jag har mest killkompisar! Kanske måste träffa fler tjejer? <3


    Vännen tänk och fantisera hur mycket du vill, fantasierna kommer inte bestämma din sexuella läggning ändå. Jag är tjej 30 år och har drömt sexdrömmar om min manliga chef, och min kvinnliga kollega. Och jag har en pojkvän. Jag mådde illa av båda drömmar för jag vill inte ha sex med nån av dem haha
  • MEE83
    Farfallos skrev 2015-08-30 07:22:35 följande:

    Att tycka så starkt illa om något du faktiskt tycker om (dvs tanken på sex med män) är lite märkligt. Vanligtvis tycker människor om att tänka på det de tycker om, förutsatt att det som de tycker om inte orsakar stora problem för dem (typ droger). Så frågan är på vilket sätt skulle det skapa stora problem för dig om du var homosexuell? Skulle du inte bli accepterad i den familj eller i det sociala sammanhang du befinner dig?


    Det är ju inte ett val mellan wienerbröd och kanelbulle direkt, så självklart kan det vara ångestframkallande om man tror att man är homosexuell. 

    Vad än folk säger så är det fortfarande ett stort jävla steg att ta för många, och säkert svårt att acceptera. Jag vet själv  hur min kusin resonerade, han var garderobshomo tills dess att han tog studenten, och det var inte något som han tyckte var lätt att komma ut med.

    Dock så var det inga problem när han väl informerade oss, dvs släkten och vänner, det var en stor tyngd som lyftes från hans axlar.  

    TS, du kanske borde nog prata med något proffs om detta, fullständigt försåtligt om du tycker det är jobbigt, men de flesta köper att ens polare/släkting är homo. Om inte annat kanske de redan misstänker det, och då blir det skönt för alla inblandade att det kommer ut i ljuset. 
  • anonym 5

    hej jag också en kille och har fantasier likadan du , ibland jag drömmer att att suga en kuk och det känns okej in i drömmen och efter att jag vaknar , men sen känner jag mig illa

  • anonym 5

    men en fråga till dig ser du dig i fantasi med annan kille men hur 
    det finns skillnad
    att jag fantasiera att suga hans kuk och knullar han min röv 
    eller tvärtom !

  • anonym 5

    men en fråga till dig ser du dig i fantasi med annan kille men hur 
    det finns skillnad
    att jag fantasiera att suga hans kuk och knullar han min röv 
    eller tvärtom !

  • Anonym (X-dream)

    Är du homo är du välkommen till våran grupp X Dream, där har vi män sex med varandra, ansök nu!

Svar på tråden Är jag homo? :(