Inlägg från: Anonym (Ögat igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ögat igen)

Ögonfärg

Vad skulle du kalla den här ögonfärgen?

(Ja, det är jag igen. Hitta en kamera som tog färgen bättre)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ögonfärg
  • Anonym (Ögat igen)

Döm mig inte, jag är bara för nyfiken för att kunna hålla mig Vill veta ju.

• Anonym (Ögat igen)

PUFF!

• Anonym (Ögat igen)
    j a d e skrev 2015-08-30 22:30:49 följande:
    Dög inte dina andra 4 trådar? Vi har sett bilderna. Det är bra nu.
    Nja, jag tyckte uppenbarligen inte det. Dessutom har jag nog bara gjort 3 trådar, inte 4.
  • Anonym (Ögat igen)
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 22:31:56 följande:
    Nja, jag tyckte uppenbarligen inte det. Dessutom har jag nog bara gjort 3 trådar, inte 4.
    och en av dom var lääääänge sen.
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 22:32:53 följande:
    Det är inte så att du känner att denna fråga upptar all din vakna tid?
    Inte alls, jag går ju o gör annat medan folk här röstar, inte så jobbigt att bara trycka på nåt alternativ eller bara ignorera tråden. Men det verkar då vara väldigt provocerande för vissa

Eller varför slösar ni er tid här, om nu ni inte vill det?
  • Anonym (Ögat igen)
    j a d e skrev 2015-08-30 22:39:27 följande:
    Jag är bara fascinerad. Aldrig förut sett en människa så besatt av sin ögonfärg. Oroväckande.
    Att kalla mig besatt vore nog att ta i, vill bara veta vad folk tycker att jag har för ögonfärg. Känns ju lite skumt att gå upp till folk på stan och be dom stirra mig i ögonen, lite lättare att göra det här och ja, nu hitta jag en bättre kamera. Glad
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 22:43:14 följande:
    Inte provocerande. Bara intressant. Blir sanslöst nyfiken på ditt intresse. Du kanske har skaffat ett nytt pass men blivit gruvligt missnöjd med beskrivningen av din ögonfärg.

Jag hänger gärna här och läser trådar som dina som är ungefär så djupa som mitt begränsade intellekt klarar av.

Det sista var inte riktat mot dig utan mer en känga mot mig själv.
    Haha, det där med passet har jag hört förr, dock har jag aldrig sett att ögonfärg stått noterat där, den detaljen tog de nog bort för x antal år sedan.

Jag tycker själv att sånhär lite halv-fjantiga trådar är trevliga, jag är inte så mycket för relationsproblem eller annat dystert. Så det är väl bra att jag bidrar till de som föredrar sånt som jag föredrar.

Tycker att fler borde bidra, mer ögonfärgsfrågor åt folket! 
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 22:46:14 följande:
    Du kan ju prova att ta med närbilder på dina ögon till en färgaffär. Tror de har manicker som kan läsa av färg. Fast då måste du ju ha en bild vars färg överensstämmer med verkligheten.
    Låter intressant! Har inte hört talas om det förr

Tyvärr riktigt svårt att ta en bild där färgerna stämmer helt, de i TS nu är rätt okej ändå, men inte helt, men ja, mycket bättre än de förra.
  • Anonym (Ögat igen)
    j a d e skrev 2015-08-30 22:48:36 följande:
    smile2.gif
    Jag väntar på utomhusbilderna under olika tider på dygnet. Nånstans där borde det gå att ge ett slutgiltigt svar här och få ett stopp det här.
    Tyvärr är jag rätt nöjd nu, de här bilderna känns nära nog. Vill inte ha fler ögonbilder på datorn, ögon är, ärligt talat, lite läskiga att se på såhär.
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 22:56:28 följande:
    Säkrast att jag inte skriver någonting om hur mycket färgtonen varierar från skärm till skärm. Folk kan uppfatta färgerna ganska olika beroende på vilken skärm de sitter framför.

Oops. My bad.
    Jag har tänkt på det med, men det är något jag inte kan göra så mycket åt, så jag får hoppas på att de flesta ser det som de skulle ha sett det och tolkar det efter hur de uppfattar färgen.
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 23:06:46 följande:
    Du skulle ju kunna söka upp de som röstat IRL och be att få kalibrera deras skärmar mot din kamera i den mån det är möjligt.

Ok jag röstar på lätt blodsprängda då.
    Det lät sjukt jobbigt, inte orkar jag det. Jag nöjer mig med detta.
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 23:10:13 följande:
    Menar du att det inte kommer fler trådar i denna serie? Rynkar på näsan
    Nej, troligen inte, tyvärr.

Jag kommer nog fortsätta puffa denna tills jag uppnått tillräckligt många röster, alltså typ 100 st. Får se hur lång tid det tar Drömmer
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 23:18:55 följande:
    Men man kanske kan hoppas på en sequel?

Vad har jag för färg under naglarna?

Vad har jag för färg på mitt anus?

Du gick från att vara lite fin till att vara lite småäcklig, jag är besviken på dig :( Om de är någon annan färg jag undrar över så är det min hårfärg, men den får fan va. Blond räcker.
    j a d e skrev 2015-08-30 23:14:01 följande:
    Det är slut här? Är det det ni säger? smile3.gifsmile4.gif
    I'm afraid so.

Aja, TACK för alla röster! Hittills är ni väldigt oeniga, så rösta på som attan så att det finns nåt mönster i det!

Skål på det Skål
  • Anonym (Ögat igen)

Vet inte riktigt hur snusket hittade en väg till min ögonfärg, men jag antar att människor med sånna fantasier hittar en koppling i allt.

Nu få nästa puff från mig vänta tills imorgon.

Godnatt anusfantaster, gofolket som röstat och godnatt världen full av färger osedda av det mänskliga ögat!

Må vi alla sova gott. 

• Anonym (Ögat igen)

Ja, det här blev ju en mycket intressant tråd...

Rätt oskyldig önskan från mig, fylls snabbt av diverse "lyckönskare" som gör mig ofantligt trött. Att ni klagar på mig när ni beter er sådär? Jag är glad att jag inte har sådana människor runt mig i verkliga livet, men förstår ju varför det finns människor som går omkring och är ledsna när man ser vad det finns för några.

Aikido skrev 2015-08-30 23:34:33 följande:
    -
    Blond? Jo det har jag förstått sedan länge.

Onödig kommentar.
    Anonym (tycker) skrev 2015-08-30 23:43:27 följande:
    Hmm...du har ju redan från början bestämt dig vad du har för ögonfärg. Ändå frågar du oss andra gång på gång och ger dig inte förrän du får exakt det svar du fiskar efter? Varje gång svaren blir "fel" så postar du bara nya bilder och ändrar belysning och färgbalans en gnutta tills du äntligen får önskat svar. Varför är du så besatt av din ögonfärg? Din hud ser ju alldeles grön ut på de senaste bilderna, av någon anledning. smile5.gif Som om du hade magsjuka och skulle kasta upp när som helst. Så nej, den senaste kameran du hittade ger ett kraftigt färgstick. Eller så är det du som har medvetet har justerat färgbalansen för önskat syfte. smile1.gif
    De här bilderna är i bättre färg än de andra, jag jämför alla med spegelbilden av mig. Så jag antar att min hud är magsjuke-grön. Tack så oerhört mycket för "komplimangen". Jag har inte ändrat någon inställning.

Nej, tack och hej, jag lär inte vilja starta någon tråd här mer, oavsett vad det handlar om. Det är ju fruktansvärt hur människor kan få för sig att säga vad som helst..

Cheers Skål
Svar på tråden Ögonfärg