Ögonfärg
Dög inte dina andra 4 trådar? Vi har sett bilderna. Det är bra nu.
Dög inte dina andra 4 trådar? Vi har sett bilderna. Det är bra nu.
Ser fram emot den femte.
Jag är bara fascinerad. Aldrig förut sett en människa så besatt av sin ögonfärg. Oroväckande.
Du kan ju prova att ta med närbilder på dina ögon till en färgaffär. Tror de har manicker som kan läsa av färg. Fast då måste du ju ha en bild vars färg överensstämmer med verkligheten.
Ptja. Besatthet av sin egen ögonfärg (spelad eller verklig) kan väl vara ett avbräck från alla goa snusktrådar.
Tockna däringa abstinens då va typ liksom?
Det är slut här? Är det det ni säger?
Men man kanske kan hoppas på en sequel?
Vad har jag för färg under naglarna?
Vad har jag för färg på mitt anus?
I'm afraid so.
Givetvis något eller några alternativ som ligger nära verkligheten.
Mörkt som en n***r
Naturligt blekt
Onaturligt blekt
Nymålat
Transparant
Eftersom sagan om ringen-temat kommit upp i andra trådar vi bägge förpestat med vår närvaro skulle ju det guldfärgade kunna vara maktens ring (som hamnat på ett konstigt ställe men inte fan vet jag vad ondskans hantlangare gör när andan faller på).
Vet inte riktigt hur snusket hittade en väg till min ögonfärg, men jag antar att människor med sånna fantasier hittar en koppling i allt.
Nu få nästa puff från mig vänta tills imorgon.
Godnatt anusfantaster, gofolket som röstat och godnatt världen full av färger osedda av det mänskliga ögat!
Må vi alla sova gott.
Tur att vi häckar i samma trådar.
Woah häckar... fattar du? Meh. Äh...
Någon borde verkligen börja tillverka chill pills och sälja till allmänheten. Hur stel får man bli? Jag fattar bara inte varför det behövs så många trådar på samma omröstning, ser helt ärligt ingen som helst skillnad på TS alla bilder. De är melerade. Jaha liksom.
Det får du lov att tycka men det finns ingen anledning att vara taskig. Jag brukar gilla din humor men ibland går du över gränsen.
Sedan blev man plötsligt retroaktivt taskig.