• Aikido

Ögonfärg

Det är inte så att du känner att denna fråga upptar all din vakna tid?

• Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 22:36:40 följande:
    Inte alls, jag går ju o gör annat medan folk här röstar, inte så jobbigt att bara trycka på nåt alternativ eller bara ignorera tråden. Men det verkar då vara väldigt provocerande för vissa smile2.gif

Eller varför slösar ni er tid här, om nu ni inte vill det?
    Inte provocerande. Bara intressant. Blir sanslöst nyfiken på ditt intresse. Du kanske har skaffat ett nytt pass men blivit gruvligt missnöjd med beskrivningen av din ögonfärg.

Jag hänger gärna här och läser trådar som dina som är ungefär så djupa som mitt begränsade intellekt klarar av.

Det sista var inte riktat mot dig utan mer en känga mot mig själv.
  • Aikido

Du kan ju prova att ta med närbilder på dina ögon till en färgaffär. Tror de har manicker som kan läsa av färg. Fast då måste du ju ha en bild vars färg överensstämmer med verkligheten.

• Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 22:47:13 följande:
    Haha, det där med passet har jag hört förr, dock har jag aldrig sett att ögonfärg stått noterat där, den detaljen tog de nog bort för x antal år sedan.
    Åh fan. Reser inte så mycket längre. Ingen vidare koll på dagens pass.

• Aikido
    j a d e skrev 2015-08-30 22:48:36 följande:
    smile2.gif
    Jag väntar på utomhusbilderna under olika tider på dygnet. Nånstans där borde det gå att ge ett slutgiltigt svar här och få ett stopp det här.
    Ptja. Besatthet av sin egen ögonfärg (spelad eller verklig) kan väl vara ett avbräck från alla goa snusktrådar.
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 22:50:57 följande:
    Tyvärr är jag rätt nöjd nu, de här bilderna känns nära nog. Vill inte ha fler ögonbilder på datorn, ögon är, ärligt talat, lite läskiga att se på såhär.
    Säkrast att jag inte skriver någonting om hur mycket färgtonen varierar från skärm till skärm. Folk kan uppfatta färgerna ganska olika beroende på vilken skärm de sitter framför.

Oops. My bad.
  • Aikido
    j a d e skrev 2015-08-30 22:57:14 följande:
    Det vete fan.. tycker det varit dåligt med såna ikväll. Man blir ju alldeles skakig.
    Tockna däringa abstinens då va typ liksom?
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 23:01:52 följande:
    Jag har tänkt på det med, men det är något jag inte kan göra så mycket åt, så jag får hoppas på att de flesta ser det som de skulle ha sett det och tolkar det efter hur de uppfattar färgen.
    Du skulle ju kunna söka upp de som röstat IRL och be att få kalibrera deras skärmar mot din kamera i den mån det är möjligt.

Ok jag röstar på lätt blodsprängda då.
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 23:08:34 följande:
    Det lät sjukt jobbigt, inte orkar jag det. Jag nöjer mig med detta.
    Menar du att det inte kommer fler trådar i denna serie? Rynkar på näsan
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 23:13:36 följande:
    Nej, troligen inte, tyvärr.

Jag kommer nog fortsätta puffa denna tills jag uppnått tillräckligt många röster, alltså typ 100 st. Får se hur lång tid det tar Drömmer
    Men man kanske kan hoppas på en sequel?

Vad har jag för färg under naglarna?

Vad har jag för färg på mitt anus?

• Aikido
    j a d e skrev 2015-08-30 23:21:47 följande:
    Blir det samma röstningsalternativ då, tro? Mitt anus är blågröngrå-melerat! Lite så?
    Givetvis något eller några alternativ som ligger nära verkligheten.

Mörkt som en n***r
    Naturligt blekt
    Onaturligt blekt
    Nymålat
    Transparant

• Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 23:31:12 följande:
    Du gick från att vara lite fin till att vara lite småäcklig, jag är besviken på dig :( Om de är någon annan färg jag undrar över så är det min hårfärg, men den får fan va. Blond räcker.

Finge du lära känna mig skulle du märka att jag är mycket värre än småäcklig.

Blond? Jo det har jag förstått sedan länge.
  • Aikido
    j a d e skrev 2015-08-30 23:37:35 följande:
    Jaha nära verkligheten. Transparent med en spräcklig guldfärgad ring runt själva anus. Mycket vanligt.
    Eftersom sagan om ringen-temat kommit upp i andra trådar vi bägge förpestat med vår närvaro skulle ju det guldfärgade kunna vara maktens ring (som hamnat på ett konstigt ställe men inte fan vet jag vad ondskans hantlangare gör när andan faller på).
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 23:43:14 följande:
    Vet inte riktigt hur snusket hittade en väg till min ögonfärg, men jag antar att människor med sånna fantasier hittar en koppling i allt.

Nu få nästa puff från mig vänta tills imorgon.

Godnatt anusfantaster, gofolket som röstat och godnatt världen full av färger osedda av det mänskliga ögat!

Må vi alla sova gott. 
    Precis som "life will find a way" eller vad de nu sade i Jurassic Park har snusket samma förmåga att smyga sig in i trådar jag skriver i.
  • Aikido
    j a d e skrev 2015-08-30 23:45:07 följande:
    Du vill nog inte veta vad de gör när de tar en paus från allt battlande, svettiga, skitiga och inte en enda kvinna i hela landet. Think about it.
    Förresten menar du förpestat=förgyllt! smile6.gif
    Tur att vi häckar i samma trådar.

Woah häckar... fattar du? Meh. Äh...
  • Aikido
    j a d e skrev 2015-08-30 23:53:24 följande:
    Mitt absoluta favvo-ämne! Om 8 h när TS vaknar för att ivrigt granska resultatet kommer tråden vara sprängfylld av rövar. Såvida jag inte går och lägger mig. Men vad röstade du på då?
    Hm glömde rösta men hade jag gjort det skulle det blivit annan.
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-31 05:12:49 följande:

Onödig kommentar.

Förlåt!

Inte menat som elakhet. Så snart jag läst det där du skrev om blond blev huvudet fyllt med gamla sura blondinskämt. Borde ha lagt till någon slags smiley.
  • Aikido
    Anonym (f.lux) skrev 2015-08-31 14:28:09 följande:
    Jag håller med om att folk (folk=j a d e  och Aikido) har varit oförskämt taskiga mot dig. Barnsligt. Du får lov att starta vilka ögonfärgstrådar du vill så länge du inte spammar, vilket jag inte tycker att du gjort. Ignorera dom, ingen av dom är kända för att vara finkänsliga... Häng gärna kvar här på FL, det finns gott om andra vettiga medlemmar!
    Det var i alla fall juste att kalla oss folk Skrattande
  • Aikido
    j a d e skrev 2015-08-31 14:37:40 följande:
    Men ... smile4.gif
    Jamen vadå taskig? smile2.gif Jag har ju röstat och ifrågasatt antalet trådar, that be it. Jättefin ögonfärg, ska jag tillägga?
    Det var nog jag. Fast jag tyckte TS jamsade med ganska bra. Sedan blev man plötsligt retroaktivt taskig.
Svar på tråden Ögonfärg