• Anonym (Ögat igen)

Ögonfärg

Vad skulle du kalla den här ögonfärgen?

(Ja, det är jag igen. Hitta en kamera som tog färgen bättre)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ögonfärg
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 22:36:40 följande:
    Inte alls, jag går ju o gör annat medan folk här röstar, inte så jobbigt att bara trycka på nåt alternativ eller bara ignorera tråden. Men det verkar då vara väldigt provocerande för vissa smile2.gif

Eller varför slösar ni er tid här, om nu ni inte vill det?
    Inte provocerande. Bara intressant. Blir sanslöst nyfiken på ditt intresse. Du kanske har skaffat ett nytt pass men blivit gruvligt missnöjd med beskrivningen av din ögonfärg.

Jag hänger gärna här och läser trådar som dina som är ungefär så djupa som mitt begränsade intellekt klarar av.

Det sista var inte riktat mot dig utan mer en känga mot mig själv.
  • Aikido

Du kan ju prova att ta med närbilder på dina ögon till en färgaffär. Tror de har manicker som kan läsa av färg. Fast då måste du ju ha en bild vars färg överensstämmer med verkligheten.

• Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 22:43:14 följande:
    Inte provocerande. Bara intressant. Blir sanslöst nyfiken på ditt intresse. Du kanske har skaffat ett nytt pass men blivit gruvligt missnöjd med beskrivningen av din ögonfärg.

Jag hänger gärna här och läser trådar som dina som är ungefär så djupa som mitt begränsade intellekt klarar av.

Det sista var inte riktat mot dig utan mer en känga mot mig själv.
    Haha, det där med passet har jag hört förr, dock har jag aldrig sett att ögonfärg stått noterat där, den detaljen tog de nog bort för x antal år sedan.

Jag tycker själv att sånhär lite halv-fjantiga trådar är trevliga, jag är inte så mycket för relationsproblem eller annat dystert. Så det är väl bra att jag bidrar till de som föredrar sånt som jag föredrar.

Tycker att fler borde bidra, mer ögonfärgsfrågor åt folket! 
  • j a d e
    Aikido skrev 2015-08-30 22:46:14 följande:

Du kan ju prova att ta med närbilder på dina ögon till en färgaffär. Tror de har manicker som kan läsa av färg. Fast då måste du ju ha en bild vars färg överensstämmer med verkligheten.

Jag väntar på utomhusbilderna under olika tider på dygnet. Nånstans där borde det gå att ge ett slutgiltigt svar här och få ett stopp det här.
  • Anonym (Ögat igen)
    Aikido skrev 2015-08-30 22:46:14 följande:
    Låter intressant! Har inte hört talas om det förr

Tyvärr riktigt svårt att ta en bild där färgerna stämmer helt, de i TS nu är rätt okej ändå, men inte helt, men ja, mycket bättre än de förra.
  • Anonym (Ögat igen)
    j a d e skrev 2015-08-30 22:48:36 följande:
    smile2.gif
    Jag väntar på utomhusbilderna under olika tider på dygnet. Nånstans där borde det gå att ge ett slutgiltigt svar här och få ett stopp det här.
    Tyvärr är jag rätt nöjd nu, de här bilderna känns nära nog. Vill inte ha fler ögonbilder på datorn, ögon är, ärligt talat, lite läskiga att se på såhär.
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 22:47:13 följande:
    Haha, det där med passet har jag hört förr, dock har jag aldrig sett att ögonfärg stått noterat där, den detaljen tog de nog bort för x antal år sedan.
    Åh fan. Reser inte så mycket längre. Ingen vidare koll på dagens pass.

• Aikido
    j a d e skrev 2015-08-30 22:48:36 följande:
    smile2.gif
    Ptja. Besatthet av sin egen ögonfärg (spelad eller verklig) kan väl vara ett avbräck från alla goa snusktrådar.
  • Aikido
    Anonym (Ögat igen) skrev 2015-08-30 22:50:57 följande:
    Tyvärr är jag rätt nöjd nu, de här bilderna känns nära nog. Vill inte ha fler ögonbilder på datorn, ögon är, ärligt talat, lite läskiga att se på såhär.
    Säkrast att jag inte skriver någonting om hur mycket färgtonen varierar från skärm till skärm. Folk kan uppfatta färgerna ganska olika beroende på vilken skärm de sitter framför.

Oops. My bad.
  • j a d e
    Aikido skrev 2015-08-30 22:54:19 följande:

Ptja. Besatthet av sin egen ögonfärg (spelad eller verklig) kan väl vara ett avbräck från alla goa snusktrådar.

Det vete fan.. tycker det varit dåligt med såna ikväll. Man blir ju alldeles skakig.
Svar på tråden Ögonfärg