Testade swingersklubb med min pojkvän - otroligt spännande upplevelse
Jag vill nog bara skriva av mig och dela med mig av min upplevelse i helgen. Jag och min pojkvän har testat att gå på en swingersklubb, och det var otroligt spännande. Jag gick runt med en märklig känsla inom mig, kändes så himla främmande att gå till ett ställe där folk träffas att ha sex med andra, eller bara med sin partner - och detta med publik. Trots detta, så tyckte jag ändå om det.
Jag har inte haft ett vilt sexliv tidigare, har legat med fem personer innan min nuvarande pojkvän och jag är 23 år. Jag är studerande i Stockholm, lever ett helt fullkomligt "normalt" liv, tränar och har börjat kampsporta - och jag älskar sex. Jag har aldrig haft ett one night stand. Inte heller har jag känt mig bekvämt i tanken av att visa upp mig naken inför en massa människor, och framför allt inte ha sex dessutom. Men.. Jag har fantiserat väldigt mycket om att spela in porrfilm eller att ha sex med massa män. Detta är något jag aldrig skulle göra dock, men kan nog vara en förklaring till varför jag gillade denna klubb.
Det roliga var att jag fick min pojkvän att faktiskt bestämma sig för att vi skulle gå dit. Vi har ett jättebra sexliv, vi är otroligt trygga med varandra, vi har alltid kul med varandra och det är bra kemi mellan oss. Detta blev så impulsivt, vi hade bara snackat om det lite halvt men vi trodde nog inte att vi faktiskt skulle dit. Men så gjorde vi det, som sagt; helt impulsivt drog vi dit.
Först hade vi vanliga kläder på oss, satte oss i ett hörn och bara kollade på dom andra halvnakna människorna som gick runt, tog några drinkar, dansade vid strippstången osv. Vi studerade alla, pratade om dom, undrade vilka dom var. Sedan tog vi på oss handdukar och gick runt i dom.
Jag tog en cider och han en öl. Sedan drar vi upp dom och gick till poolen. Vi var nakna och ett annat par var också där, dom bara pratade normalt med varandra, inget mer hände. Sedan gick dom.
Efter ett tag började min pojkvän ta på mig och jag på han. Det var folk i sofforna som pratade med varandra och kollade på oss då och då. Sedan kom ett annat par, mitt emot oss, och såg på när jag red av min kille.
Och fy vad jag gillade det..! Helt otroligt sjukt att jag tycker detta, trodde aldrig "det här" om mig men wow. Jag gillade att visa upp mig och visa för andra vilken snygg, hunkig kille jag har. Jag lekte med håret, kastade det bakåt och kände mig otroligt sensuell samtidigt. Vi var verkligen i vår bubbla, och vi njöt av varandra mer än någonsin.
Han ställde sig upp, och jag började suga honom. Folk kom in och kollade, andra snackade som om inget riktigt hände, det var helt normalt. Minns att jag stoppade in hela hans kuk i munnen, lite porrigt men kärleksfullt, sensuellt..
Han slickade sedan mig tills jag kom, två gånger. Och aahh!
Bara denna känslan av att andra såg oss, den var speciell. Kändes inte snuskigt utan vi fick sån connection till varandra på något vis. Jag njöt mer än någonsin när jag sög av honom i poolen. Vette tusan vad det var som fick igång dessa känslor, men härligt var det.
Vi avslutade kvällen med att ha sex på en brits bakom några fransar som skymde lite.
Kan säga att jag fått en annan bild av folk som går till swingersklubbar, samt vad det är. Detta kommer inte att bli en "grej" för oss men verkligen en upplevelse om man vill hetta till sexlivet ytterligare. Dock viktigt att prata om innan vilka förväntningar man har inför besöket, och prata med varandra hela tiden om hur det känns.
Vi har pratat med varandra hela tiden om denna kvällen, helt otrolig faktiskt!