Sexiga skor och/eller fötter
Tycker att det hade varit spännande att se bild på vilka sexiga skor ni använder på fredag eller lördagskvällen. Möjligt?
Tycker att det hade varit spännande att se bild på vilka sexiga skor ni använder på fredag eller lördagskvällen. Möjligt?
Vill ju inte vara respektlös, men tillhör verkligen samtliga ben/fötter i tråden tjejer/kvinnor?
Hanna F är ju definitivt en tjej, men vad gäller flera andra undrar jag lite...
"Vill ju inte vara respektlös, men tillhör verkligen samtliga ben/fötter i tråden tjejer/kvinnor?"
Nej, det gör de inte...
Om man ska vara petig så skriver TS bara att han vill se sexiga skor/fötter, inget om vilket kön... Har däremot svårt att förstå att en fru/flickvän skulle ställa upp på att bli fotad endast för att hennes man/kille vill lägga upp bilder på ett sexforum...
"Vill ju inte vara respektlös, men tillhör verkligen samtliga ben/fötter i tråden tjejer/kvinnor?"
Nej, det gör de inte...
Om man ska vara petig så skriver TS bara att han vill se sexiga skor/fötter, inget om vilket kön... Har däremot svårt att förstå att en fru/flickvän skulle ställa upp på att bli fotad endast för att hennes man/kille vill lägga upp bilder på ett sexforum...
Frugan på hugget .
Halloj det är jag som är TS, men kommer inte ihåg mitt login. Hur som helst, jag föredrar kvinnliga fötter och kvinnliga skor. Kan massera hustruns fötter från tidig kväll till sen kväll både med händer och mun. Jag tror minsann jag har en liten fetish.
Jag ser att både kvinnor och män postat bilder. Fotbilder från män är en total turnoff för mig, men om det glädjer andra så är det bara att fortsätta att posta. Denna tråden är menad för alla.
Jag hoppas att tråden kan hållas vid liv. Önskar fortsatta heta bilder på sexiga högklackar/ballerina/sneakers med mera och inte minst fötter.
Att få massera, smeka, titta på fötter/ben när tjejer har nylonstrumpor på sig är det läckraste som finns, att få slicka och smeka en tjej bbakifrån och sedan slita upp ett hål och sedan tränga in i henne mmmmm
Hoppas också på lite bilder från tjejer i nylonstrumpor/strumpbyxor , bilder på ben och fötter.
Gillar ni mitt cleavage? ;)