• Anonym (Spännande)

    Sexiga skor och/eller fötter

    Tycker att det hade varit spännande att se bild på vilka sexiga skor ni använder på fredag eller lördagskvällen. Möjligt?

  • Svar på tråden Sexiga skor och/eller fötter
  • Anonym (Quexet)
    Hanna F skrev 2015-09-03 12:24:28 följande:

    Tack varför skulle du inte klä i dem klart du gör
    Tom Araya skrev 2015-09-03 12:38:55 följande:
    Hanna F skrev 2015-09-03 12:24:28 följande:

    Tack varför skulle du inte klä i dem klart du gör
    Det tror jag med. Quexet borde prova. Drömmer

    Söta ni är, får se till att försöka övertyga sambon att köpa ett par åt mig då så jag får prova! Drömmer

  • Tom Araya
    Anonym (Quexet) skrev 2015-09-03 14:02:01 följande:
    Tom Araya skrev 2015-09-03 12:38:55 följande:
    Det tror jag med. Quexet borde prova. Drömmer

    Söta ni är, får se till att försöka övertyga sambon att köpa ett par åt mig då så jag får prova! Drömmer

    Eller så provar du i butiken och passar på att ta bilder som du sedan övertalar sambon med att han nog borde köpa dem åt dig...Drömmer
  • Tom Araya

    Jag brukar säga om vissa skor och stövlar att hon inte behöver ta av sig dem när kläderna åker av...Drömmer

  • Anonym (Quexet)
    Tom Araya skrev 2015-09-03 14:07:06 följande:
    Eller så provar du i butiken och passar på att ta bilder som du sedan övertalar sambon med att han nog borde köpa dem åt dig...Drömmer
    Haha, jag tror det skulle fungera bättre om jag visar bilden på Hanna! Drömmer
  • Anonym (Spännande)

    Välanvända är positivt i den bemärkelsen att fötterna då blir doftiga, vilket ger givandet av fotmassage en extra piff. Men det är väl bara min sjuka hjärna som tycker det?! :)

  • Anonym (Det)

    Jag behöver ingen fotmassage jag har starka fötter och ännu starkare ben. Jag är väldigt kittslig under fötterna och risken finns att massören flyger över rummet om han försöker ge fotmassage.

  • Anonym (Gah)
    Anonym (Hanna) skrev 2015-09-03 10:15:11 följande:

    Dagens selfie


    Sluta sno bilder, kvinnan på bilden är Amanda Lee, modell och fitnesstjej från USA. Är ni alla så kåta på skor att förmågan till källkritik fullkomligt försvinner?
Svar på tråden Sexiga skor och/eller fötter