Inlägg från: Anonym (Tjej24) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej24)

Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?

Min kk har berättat att han vill "bröstknulla" mig tills han sprutar mellan brösten och på min hals/hala typ. Jag har inga problem med det, så det ger jag honom gärna.. Innan har jag väl gjort det med nån kille mest på skoj i typ 30 sekunder, men inte som en sak som ska få honom att komma.

Men så blev jag nyfiken på hur ni andra brukar(?) göra det. Ligger/sitter tjejen? Använder ni någon olja eller annat glid? Håller tjejen eller killen ihop brösten? Varvar ni med sug/runk?

Några andra tips och trix på området?

Hoppas bara att hans kuk inte "försvinner" helt mellan brösten bara, men den e iofs ganska lång.. :)

• Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?
  • Anonym (Tjej24)
    biceps skrev 2015-09-01 12:56:02 följande:

Har du stora tuttar?

Ja ganska, 75F.
  • Anonym (Tjej24)
    M r a u skrev 2015-09-03 09:50:44 följande:

Ser det nu. Jag är helt enkelt bara fascinerad över de väldigt olika anatomiska förutsättningarna här.

Ja det är det ju, med de flesta former på kroppen, det skiljer..

Och det är klart, skillnaden är ganska stor på flera sätt mellan bröst som tex har storlek 75A eller 75G..
  • Anonym (Tjej24)

Nu har vi testat! Om ni vill veta... :)

Jag låg på rygg i sängen och han satt gränsle över. Droppade lite massageolja mellan brösten.. Det var lite trixigt innan vi fick till det hur jag skulle hålla brösten runt hans kuk. Det var väldigt upphetsande för mig, att ha honom så nära och kunna suga ibland. Och killen älskade det, och som han kom! Han sprutade överallt kändes det som, över ansiktet, i min mun och på halsen.. Sexigt, lite porrigt och väldigt intimt!

Detta kommer vi absolut göra igen :)

Tack för alla tips!

• Anonym (Tjej24)
    trollefur skrev 2015-09-01 23:32:18 följande:

Sätt killen i soffan och ställ dig på knä framför brukar bli lagom höjd då! Sug upp kuken och använd glidet som redan finns i form av saliv eller använd glidmedel. Lägg kuken mellan tuttarna o kör tills det går. Passa dig för att olja in tuttarna för mycket bara brukar va svårt att tryck ihop dem då om det glider förmycket ;)

Tack för tipset, ska testa det nån gång :)

Hur gör du, "juckar" du genom att böja upp och ner på knäna eller för du brösten upp och ner?
  • Anonym (Tjej24)
    Stolt Farsa skrev 2015-09-03 23:05:57 följande:

Blundar du när han sprutar?

Njae, inte så att jag blundar medvetet för att han ska spruta, jag tycker om att se sperman komma. Men jag blinkar säkert till av ren reflex om det kommer mot ögonen liksom.
Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?